Note fondée sur 174 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 sur 5
66 % des clients le recommandent
2,8 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par yves de Montréal

Parfait pour nos besoins

Publié le 4 avr. 2016 sur Hotels
Nous sommes allés pour un séjour de pêche. Dans ce contexte, nous y retournerons pour le rapport qualité/prix
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
It was a sweet homey place. However, The bed had plastic under the sheet - it was uncomfortable and loud. There was bright light that came through the curtains throughout the night.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
The beds were uncomfortable and I did not sleep the entire night. The blanket was stained. The check in procedure was ridiculously long. The air conditioner was filthy. Other than that it was fine.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2024 sur Expedia
Too expensive for what I got
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you ,
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you???
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
The room was fair. Bathroom had hair in tub and sink faucet was very dirty. The air conditioner was very dusty and took a long to cool the room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for bringing this issue to our attention. We apologize for the issue. Our customer service number is 315-342-6200. We look forward to speaking with you and thank you again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
I didn't get the single room I reserved, instead got a crowded double. The bathroom is poorly lit, the 3 bulb fixture above the sink doesn't work. The beds [I tried both] were extremely hard, even for me who uses a firm mattress at home. The microwave is on a shelf under the fridge, about 2 inches off the floor, difficult to use without getting down on my hands and knees.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Frances, Thank you for your review. We assure you that this is not the level of service we strive to provide our customers. We apologize for the service you received. Thank you again for your feed back.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par Oswego Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 avr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you