Note fondée sur 171 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 sur 5
66 % des clients le recommandent
2,8 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par yves de Montréal

Parfait pour nos besoins

Publié le 4 avr. 2016 sur Hotels
Nous sommes allés pour un séjour de pêche. Dans ce contexte, nous y retournerons pour le rapport qualité/prix
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you???
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 août 2024 sur Hotels
The room was fair. Bathroom had hair in tub and sink faucet was very dirty. The air conditioner was very dusty and took a long to cool the room.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for bringing this issue to our attention. We apologize for the issue. Our customer service number is 315-342-6200. We look forward to speaking with you and thank you again.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juill. 2024 sur Expedia
I didn't get the single room I reserved, instead got a crowded double. The bathroom is poorly lit, the 3 bulb fixture above the sink doesn't work. The beds [I tried both] were extremely hard, even for me who uses a firm mattress at home. The microwave is on a shelf under the fridge, about 2 inches off the floor, difficult to use without getting down on my hands and knees.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Frances, Thank you for your review. We assure you that this is not the level of service we strive to provide our customers. We apologize for the service you received. Thank you again for your feed back.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juill. 2024 par Oswego Inn, Gestion de l’hôtel
Thank you
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 avr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 avr. 2024 sur Hotels
Worse sleep
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 avr. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hi Bruce, Thank you for taking you time to review our business. We apologize for the service you received. We would like to speak to you further about your experience. We look forward to speaking with you. Thank you
2 sur 5
par un voyageur

Disappointed

Publié le 9 déc. 2023 sur Hotels
The place is incredibly run down. No amenities. No WiFi, code did not work. No hot water (at best warm). Toilet did not flush well and generally would continually run unless you jiggled handle. Check in staff were most gracious.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 déc. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hi, I am sorry your experience at our establishment didn't meet your needs. We appreciate the review and will work with our staff to ensure to provide a better service to our guests.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 nov. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 nov. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for review