Note fondée sur 166 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
81 % des clients le recommandent
3,9 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
Very comfortable room! Way better than I expected from a Quality Inn! Everything was updated and the blackout shades were a HUGE bonus!
4 sur 5
par un voyageur de Omaha

Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
Overall everything was clean and comfortable. Breakfast was very good. Main problem we had was we were there July 5th and people kept lighting off fireworks till 3am.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 juin 2024 sur Expedia
Overwhelming Damp and cleaner smell. The room felt damp the entirety of our stay. The outside looks rundown. Even the 2017 award banner over the entrance looks bad.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juin 2024 sur Expedia
Everything was okay except the bed was uncomfortable.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 juin 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 mai 2024 sur Expedia
I didn't feel safe at times and the property outside was very run down and the staff was friendly but I felt they were drinking
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 mai 2024 sur Expedia
Good place
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mai 2024 sur Expedia
The drive and parking area are filled with broken concrete and pot holes. Three storage containers were in the parking lot. I assume they were for a remodel because the interior was nice and clean. Breakfast offered a good variety. Pool was nice.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 avr. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 avr. 2024 sur Expedia
Idk