Note fondée sur 42 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juin 2023 sur Expedia
Correspond aux attentes fixées
5 sur 5
par un voyageur

Perdue dans un vieux prieuré

Publié le 20 juin 2019 sur Hotels
Ce site très touristique (un bus entier de touriste lorsque j'y étais) est pourtant très calme et incite à la retraite spirituel. Entouré de forets avec un parc arboré et un bon restaurant, ce prieuré est charmant. Un plaisir lorsqu'il fait beau. Un personnel au petits soins. Parfait pour des séminaires d'entreprise ou même des mariages !
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 déc. 2018 sur Hotels
1 sur 5
par Ludovic de France

Do you feel the need to be alone

Publié le 17 déc. 2013 sur Hotels
So I arrived there at 7pm. Reception closes at 6pm ... and there is nothing indicating that you need to go to the main entrance, ring a bell, get a passcode from somebody who would pick up the phone, and finally get your key from a vault on the wall. Well... I figured it out after quite sometime... That's funny but I pressed this button during 20 minutes (Mid December - 1 deg C outside...Grrrrrrr) and NOBODY answered. I finally walked alone in the park and found a great young man who knew the passcodes and gave me my room's key ! I arrived in my room and the heating was off ...... 15deg C inside : WELCOME. Finally the breakfast is included but starts at 8:30 am...... that s really clever guys, you must save some money. I would recommend to start the breakfast at 11am, you then be sure to keep all your croissants for the following day ! So that's a nice place indeed (look at the pictures) but if you are on a business trip : GO AWAY
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Expedia
Het bad was kapot en het koffiezetapparaat was defect.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juill. 2024 sur Expedia
Moeilijk om checkin na openingsuren te doen.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 juill. 2024 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Johan, We're sorry to hear that you experienced difficulties with the after-hours check-in process. We aim to ensure a smooth and convenient experience for all guests, regardless of their arrival time. To better assist late arrivals, we are looking into our current system to identify and resolve any issues that may make the process less efficient or user-friendly. Your feedback is crucial in helping us improve. If you're willing to share more details about the challenges you faced, please reach out to us at your convenience. We're committed to making the necessary adjustments to provide a seamless check-in experience for all our future guests. Once again, we regret any inconvenience you faced and are taking steps to prevent such occurrences going forward. We hope to have the opportunity to welcome you again and provide a much more positive experience. Priorij CorsendonkMet vriendelijke groeten,Team receptie Priorij Corsendonk
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
Sehr schönes Hotel (eine alte Priorei) mitten im Wald gelegen, sehr idyllisch. Das Frühstücksbuffet ist mit 23,50 € pro Person viel zu teuer
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 mai 2024 sur Hotels