Note fondée sur 55 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,4 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par Sebastien
Hôtel bien placé et propre
Publié le 3 févr. 2017 sur HotelsNous ne sommes restés qu'une nuit mais l'établissement est très bien situé dans Oudtshoorn pour la restauration le soir. Notre hôte nous a très bien conseillé dès notre arrivée. La chambre était un peu petite pour 2 adultes et 2 enfants mais très agréable et propre, donnant directement sur le jardin et la piscine
par Jean-Louis de Pau
Très bon séjour, hotel à recommander.
Publié le 22 nov. 2015 sur HotelsPersonnel accueillant,très bon rapport qualité prix, à proximité immédiate du centre, très calme, parking disponible pour la voiture. Hôtel à recommander sans hésitations.
par un voyageur
Good place.
Publié le 5 mars 2024 sur HotelsComfortable, but parking would become an issue if the place was fully occupied..
par un voyageur
Very good value
Publié le 13 févr. 2024 sur HotelsCharl looked after us very well. The Guest House has a great position for restaurants and is very good value for money
par un voyageur
Publié le 17 nov. 2023 sur Expedia
Nice, clean, near centre, hospitable staff
par un voyageur
Good value for money
Publié le 26 mai 2021 sur HotelsCharl is an excellent host. Always stay here when visiting Oudtshoorn. Great breakfast. Room is clean and comfortable.
par un voyageur
Charged twice
Publié le 31 août 2020 sur HotelsThe gentleman told me I had not paid at the end our stay although I paid online. He said it had not gone through when I booked on Hotels.com. He said before I left I needed to pay for the room. He showed me that my credit card info was wrong and the a Hotels.com had not collected on my account. I then paid R900 with him on my credit card. The next day I see that the payment had already been paid already on my credit card for R800. Now I need to go and figure out how to get my money back. It is a pain. I am a hold member and have never had this happen when I pay online. This not a nice experience.
par un voyageur
Publié le 22 mars 2020 sur Hotels
par un voyageur
Good value for money
Publié le 28 janv. 2020 sur HotelsI have stayed there before and its always a good experience. Good breakfast. Friendly and helpful hosts. Will definitely stay there again.
par un voyageur
Underbart bed and breakfast
Publié le 27 oct. 2019 sur HotelsUnderbara värdar och en härlig frukost. 😀 År på närliggande resturang Black Swan. Var inget vidare service sådär svag dukning. Fick inte det dom beställdes men kom ändå på notan.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 oct. 2019 par Charl, Gestion de l’hôtel
Thank you Lotta for your kind words. You are wonderful guests to accomodate. @Yamkela Guest House