Note fondée sur 20 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Animaux maltraités (Centre équestre)
Publié le 13 avr. 2023 sur HotelsMagnifique site avec employés dévoués et sympathique (mis à part le gestionnaire Mohammed qui est plutôt bête). Notre voyage a toutefois été terni lorsque nous avons pris connaissance du triste sort que réservait l’établissement à ses animaux au parc équestre situé à l’arrière. Mulets et chevaux maigres avec des plaies multiples non-traitées. Vraiment désolant de voir un établissement aussi prestigieux prendre aucun soin de ses bêtes laissées dans le noir (porte de leurs enclos fermées). Nous avons avisé plusieurs membres du personnel mais à chaque fois, réponses évasives et nonchalance… J’invite tous les invités à aller y faire un tour et partager vos observations aux gestionnaires. Inacceptable comme traitement.
par un voyageur
Publié le 9 oct. 2022 sur Expedia
Un havre de paix
Personnel bienveillant et discret
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2022 par booking manager, Gestion de l’hôtel
Bonjour Madame,Toute l’équipe du Domaine de la Roseraie vous remercie pour votre message.Nous nous réjouissons de savoir que vous avez apprécié votre séjour. Nous espérons vous revoir très bientôt dans notre Hôtel.Bien Cordialement,Mme Wafaa Khatib
par un voyageur
Publié le 13 mars 2022 sur Expedia
Le calme, les paysages superbes.
Pas de connexion Internet
par un voyageur
Merveilleux - À découvrir.
Publié le 14 sept. 2019 sur HotelsSuperbe séjour de 3 nuitées, très bonne restauration et environnement charmant. Très bonne note pour les petits dej. Tout a été remarquable. son Spa complète làqualite globale de ce site.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 nov. 2019 par wafa , Gestion de l’hôtel
Merci pour votre avis
En espérant vous revoir prochainement dans notre établissement.
Bien Cordialement,
par un voyageur
Publié le 20 avr. 2024 sur Expedia
Beautiful room and pool. Easy walk to lake and village. Staff very friendly and willing to help but we would have appreciated some details in the room about organisational issues eg that water would not be replaced in the room but was readily available at the bar.
Would definitely recommend hotel for a quiet, restful break.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2024 par Mme wafa Khatib, Gestion de l’hôtel
Hello,I hope this email finds you well. Firstly, I would like to extend our sincerest apologies for the oversight regarding the provision of a bottle of water during your recent stay with us. Your comfort and satisfaction are of utmost importance to us, and we deeply regret any inconvenience this may have caused.Please allow me to clarify that while we do provide complimentary bottles of water upon arrival as part of our standard amenities, subsequent bottles are available for purchase. It appears there was a misunderstanding, and we regret any confusion this may have caused. Your feedback is invaluable to us, and we will use it to improve our communication and service delivery in the future.Once again, please accept our apologies for the oversight, and we thank you for bringing this matter to our attention. If there is anything else we can do to enhance your experience or if you have any further concerns, please do not hesitate to contact us directlyKind Regards,
par un voyageur
Still holding strong
Publié le 12 déc. 2023 sur HotelsSome of the damages from the earthquake are visible but the team is working on the restoration. It might be the low before the busy Christmas holiday so the hotel appears understaff. But the staff were attentive to issues such as the lack of hot water in one of the nights.
par un voyageur
Publié le 13 févr. 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 27 oct. 2022 sur Expedia
Very very nice place to stay but no functioning internet which is quite frustrating.
par un voyageur
A spot of paradise in the Ouirgane valley
Publié le 21 oct. 2022 sur HotelsThis place was heavenly. In the middle of nowhere in about sixty acres of beautiful tropical gardens. The staff were incredible and went out of their way to help in any way they can. The rooms are in their own buildings in the grounds giving a wonderful sense of privacy. The bed was the most comfortable I have stayed in in any hotel in the world. There were three pools - the health suite is currently shut since Covid, but is situated in large building in the grounds. The breakfasts were delicious and the food plentiful.
Very beautiful area - guides can be hired to tour the Atlas Mountains from the hotel, (this was an incredible experience) and there are stables, if horseback is preferred.
An oasis of beautiful calm - thoroughly recommend if you want somewhere isolated where you can totally unwind.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2022 par booking manager, Gestion de l’hôtel
Greetings from la Roseraie,Thank you for your kind words. we look forward to welcoming you soon.Best Regards,wafa
par un voyageur
Publié le 9 avr. 2021 sur Hotels
Lots of gardens.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 avr. 2021 par wk, Gestion de l’hôtel
Thank you for your opinion. Hope to see you again soon in our establishment. Best regards,
Mme wafa Khatib