Note fondée sur 238 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 sur 5
90 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Days Inn Oxford Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback Eric, we hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Days Inn Oxford Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback Autumn! We hope to see you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Front Desk, Gestion de l’hôtel
We were delighted to have you!See you again next time!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
The pillows were too small. Towels not thick enough.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2024 par Days Inn Oxford Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for your insight into areas in which we can improve, we hope to see you again in the future. Best regards.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Days Inn Oxford Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for reviewing your stay! We're glad you had a good experience and hope to see you again soon, Kindest regards!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
Convenient location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2024 par Days Inn Oxford Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for reviewing your stay, we hope to see you again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Expedia
Was nice got a good night of sleep
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Frontdesk, Gestion de l’hôtel
IM pleased you got a good nights rest John! We will be glad to have you on your future trip needs!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
When you tell somebody you can't give their 100 deposit back because my 6 year old peed in the bed then say y'all can't get stains out and now I know it's because you let the cover sit until 12pm then decide to wash it let it be known this isn't family friendly hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Days Inn Oxford Management, Gestion de l’hôtel
We are saddened that you did not have a satisfactory experience and will use your feedback to improve, Kindest regards.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Quiet and clean, and friendly staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 août 2024 par Frontdesk, Gestion de l’hôtel
Thank you Denise! We cant wait to have you back!