Note fondée sur 178 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
86 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

enjoy

Publié le 12 août 2019 sur Hotels
Tres bon accueil et excellente situation
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2019 par klara, Gestion de l’hôtel
Nous vous remercions de vos commentaires. Meilleures salutations, The WW Hotel
1 sur 5
par Olivier

Arnaque

Publié le 12 juill. 2017 sur Hotels
J'ai séjourné du 12 au 13 Juin dans cet hôtel. On m'a demandé de faire une pré-autorisation de 50 GBP à mon arrivée, en me promettant qu'elle ne serait pas débitée. Au moment de mon départ on m'a remis une facture et demandé de payer le montant total de celle-ci (sans déduction de la pré-autorisation). A mon retour à la maison : mauvaise surprise : la pré-autorisation avait été débitée en plus du montant total de mon séjour. Un mois et 6 mails de relance après je n'ai toujours pas été remboursé... A part ça : WIFI de très mauvaise qualité, pas de chauffage (température maximale le jour de ma visite : 18°C), accueil très moyen, plomberie vétuste et nourriture très moyenne A vous de voir ...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2017
In response to this review I would like to add that as soon as the problem was brought to our attention we aimed to resolve the problem. As we had recently had a change of credit card terminal providers it took longer than anticipated to find out the information that we required. As it turns out, our merchant services verified that we had never received the £50 and advised that the customer contact their bank to see why this error had occurred.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 nov. 2015 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Bon hôtel prix correct proche Oxford

Publié le 12 nov. 2014 sur Hotels
Très bon séjour avec clients contents. Chambre très propre mais hôtel assez vieux. Mais bonne expérience globale
3 sur 5
par un voyageur

Disappointed

Publié le 4 nov. 2019 sur Hotels
The staff were amazing, very helpful, the food was good. The hotel just seemed very dated. There was a damp smell in one of the corridors on our way to our room which got to us a bit.
3 sur 5
par un voyageur

Family room stay - disappointing

Publié le 26 oct. 2019 sur Hotels
Family room was comfy but the condition of the beds and the bathroom were tired. Toilet roll holder missing and broken off the wall . The King size bed frame was chipped and one of the single beds was unstable . The shower was old fashioned and some hairs in the plug hole . We were going to have breakfast but didnMt because it was £6.50 for the continental which was bas silly a bowl of apples oranges and bananas and some cereal in small Kellogs boxes and a few butter croissant and the usual toast and marmalade . For £10.50 you could have the same buffet and a cooked breakfast . It wasn’t good value for money and the quality of the breakfast was poor so wouldn’t bother . For a one night Stopover it is ok. But again still pricey For the quality of the room . Premier Inn is better value and quality in comparison .
5 sur 5
par un voyageur

Oxford

Publié le 25 oct. 2019 sur HomeAway
Friendly and helpful staff. Very nice and spacious room with comfortable bed. A great buy for anyone visiting Oxford.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2019 sur Hotels
The hotel was very run down, cold as the central heating didn’t appear to be working. We paid 6.50 for the continental which was of very poor quality and was very limited, I did complain and they reduced the price. The bar and hotel closed at 10pm which was most odd on a Saturday evening...
5 sur 5
par un voyageur de Portsmouth

Publié le 29 sept. 2019 sur Expedia
What a lovely country hotel, it was very clean and very well run........, I would recommend the full English breakfast......., very friendly and helpful staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 oct. 2019 par cl, Gestion de l’hôtel
Dear Paul, We are delighted to hear that you enjoyed your stay! We hope that you will stay with us again the next time you are in Oxford! Kind regards, The Westwood Country Hotel
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 sept. 2019 sur Hotels