Note fondée sur 926 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 21 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 déc. 2023 par Reception team, Gestion de l’hôtel
Dear Christophe, Thank you for the positive feedback.Regards,
par un voyageur
Publié le 15 mars 2023 sur Expedia
Lovely stay. Very friendly staff and perfect location.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mars 2023 par Guest Services Team, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for staying with us and taking time to write a review. Looking forward to seeing you again.Kind regards,
par un voyageur
Pas mal
Publié le 28 déc. 2022 sur HotelsEmplacement idéal dans Oxford. Cependant mauvaise insonorisation de la chambre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 déc. 2022 par Guest Services Team, Gestion de l’hôtel
Dear Margot,Thank you for staying with us and reviewing the hotel. We do hope to welcome you in the future. Kind regards,
par un voyageur
Publié le 17 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 mai 2020 par Jon, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to leave a review. we really appreciate the feedback. We look forward to welcoming you again in the near future.
par un voyageur
Publié le 12 févr. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 févr. 2020 par Josh, Gestion de l’hôtel
Dear Benedicte
Thank you for taking your time to write a review. We are happy to hear that you enjoyed your stay.
Kind Regards
par un voyageur
Publié le 31 août 2019 sur Expedia
J ai apprécié l'accueil du personnel et sa gentillesse. J'ai aimé la localisation centrale à Oxford.
Je n'ai pas aimé la chambre trop petite et trop chaude. pas de climatisation. C'est la chambre Classic Mini. A eviter. Pas de petit-déjeuner avant 8.00. Pas commode lorsque l'on vient assister à une convention ou un congrès qui commence en général à 8.00.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 sept. 2019 par Josh, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your valued feedback - we appreciate that you have let us know. We have several other types of rooms available in the hotel so hopefully you will take the time to try us again and book a larger more spacious deluxe room. With regard to the breakfast, we will be opening our breakfast room from next week which will start from an earlier time, and we will be serving a local produce continental breakfast.
We hope to see you again soon.
Josh Browm
Reception / Duty Manager
par un voyageur
Publié le 5 juin 2019 sur Expedia
Décevant. Petites chambres. Radiateur cassé. Odeur de renfermé qui nous a obligé d’acheter un parfum d’ambiance. Personne pr monter les valises. Ce n’est pas ce que nous attendions. Très central.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 juin 2019 par Reception Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Sir/Madam,
Thank you for your feedback.
I am sorry to hear that we were unable to meet your expectations.
Regards to small rooms, no two rooms are the same however size do vary depending on the room types. The reason the room might be is due to different size of bathroom which is defer in in each room. If I may kindly ask which room you have stayed in so that we can look into the radiator issue. I apologise for the inconvenience of that and will look into this issue with Maintenance to make sure it does not happen again with any of the rooms.
As for the musky smell, we are a Grade II listed building, over 300 years old therefore as a unique historic building we cannot forget that it does have older features that can be a bit tricky to keep well maintained. I will be sure to address this concern with housekeeping and Maintenance to see if we can rectify the issue.
Once again, I apologise for not being able to exceed your expectation on this occasion.
Kind Regards,
Anusha Gurung
par un voyageur
Publié le 26 avr. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 mai 2019 par Vanbrugh House Hotel , Gestion de l’hôtel
Dear Sir/Madam,
Thank you for your feedback. May I kindly ask to elaborate on how your stay or how we could have done better. We will endeavor to provide the best service.
Kind Regards,
Anusha Gurung
Reception Manager
par un voyageur
Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Joao, Gestion de l’hôtel
Thank you for a nice feedback.Looking forward to see you again in a near future.Kind Regards,JoaoVHH
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Wotif
Excellent location and friendly staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par Team Reception., Gestion de l’hôtel
Dear Celina,Thank you so much for taking your valuable time and posting a positive review for us.