Note fondée sur 12 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,5 sur 5
33 % des clients le recommandent
3,0 Propreté de la chambre
3,4 Service et personnel
2,4 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur de Basel

Publié le 24 déc. 2023 sur Expedia
The hotel claimed not having received the payment from the booking platform. So we had to pay again a higher amount. In the end we agreed on being refunded the dfference and are waiting for the money from the booking platform. In 2023 such things should not happen. It meant additional effort for everyone.
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 nov. 2022 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 3 janv. 2022 sur Expedia
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 1 janv. 2022 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 août 2021 sur Hotels
Not comfortable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2021 par Sir Odimegwu Md , Gestion de l’hôtel
What ever that makes her uncomfortable must be addressed and taken care of immediately by the management and we are sorry about that inconvenience
4 sur 5
par un voyageur de New Jersey, USA

Publié le 4 mars 2020 sur Expedia
Good but could be better. Need some improvements especially with regards to laundry and toilet.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2020 par Sir Odimegwu Tiffany Md, Gestion de l’hôtel
Thank you sir for your patronage and I do I appreciate your criticism and observations and I promise to improve in those areas thanks and we do expect you in near future 👍
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 30 nov. 2019 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 oct. 2019 sur Hotels
The environment was disappointing, service was very poor. There was no professionalism with staff members. The room was really disappointing that I regretted the booking.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 oct. 2019 par Md, Gestion de l’hôtel
We highly apologized for the inconvenience of the environment that week due to heavy down pure, infact ruin was so bad that so many roads and a lot places was affected, but we have taken step to work on our drainage systems. With staff new supervisor is on duty now thanks management
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juin 2019 sur Expedia
Das Hotel ist in der Nähe des Flughafens aber trotzdem ruhig. Es gibt keine oder nur sehr kurze Stromausfälle (30sek) und es wirkte sauber. Es gab sehr wenig Personal. Die Mitarbeiter, die da waren, waren freundlich. Das Essen kam sehr heiß und korrekt durchgegart auf den Tisch. Allerdings ist der bauliche Zustand sehr vernachlässigt. Die Außenanlagen und der Pool sind überwuchert und nicht in Betrieb. Die Zimmermöbel wirken teilweise wie aus grobem Holz selbstgebaut. Von den zwei Zimmerreservierungen hatte ich eine erst in der Nacht der Anreise gemacht und diese fand das Hotel nicht. Auch das Kreditkartengerät „war zur Reparatur“ und so war ärgerlicherweise nur Barzahlung möglich. Und das obwohl es am Flughafen keine Möglichkeit gibt, Geld zu wechseln.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 juin 2019 par Sir Odimegwu Md, Gestion de l’hôtel
mr simeon gimike ,we are very sorry that your second booking did not hit our acct and the inconveniences that might have course you and about the exchange rate and our POS machine is fix now and we are very sorry for the trouble.the pools is been taken care of now nd we due appreciate your business we will try to impress you the next time you visit thanks
3 sur 5
par un voyageur

Niger 2019

Publié le 8 avr. 2019 sur Hotels
Improved some worth but needs work, showers were good,air conditioner was excellent and the breakfast was amazing but took too long, location next to the airport is a plus.please keep this place up.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2019 par tiffany himself, Gestion de l’hôtel
thanks and we promise to take corrections .your next visit we must make sure your breakfast is served in time thanks for your patronage