Note fondée sur 495 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,7 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 févr. 2024 sur Hotels
Como is a very good hotel but room service menu has only 5 dishes and the quality of it is far from 5*. Otherwise a super place
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mars 2024 par A Kunz, Gestion de l’hôtel
Dear Mathieu,Many thanks for your feedback. We value your comments and will review our room service offerings.We hope to see you again at COMO Point Yamu.Regards,Andy KunzGeneral Manager
4 sur 5
par Israel

Publié le 5 nov. 2017 sur Hotels
In general the experience was great except for three things: 1) the food was very expensive and the hotel was far from everywhere so we were obligated to eat there. 2) as mentioned in point one, the resort is far from everywhere so we spent a lot of money in taxis... 3) to be able to go to the beach we needed to take the transportation from the hotel a minivan and a boat...almost an hour to get to the beach. The transportation was free, but once again, since the hotel knows that we have no other choice the food and drinks were very expensive.
5 sur 5
par Philippe

Magnifique

Publié le 11 janv. 2017 sur Hotels
Superbe établissement où vous êtes magnifiquement accueillis
5 sur 5
par Albert

Great design wonderful view and friendly staff

Publié le 23 déc. 2016 sur Hotels
Incredible pool side with great views
4 sur 5
par Thierry

Moment de zénithude

Publié le 13 mai 2016 sur Hotels
Bel hotel à Phuket mais trop excentré
5 sur 5
par PHILIPPE de Nièvre

Point Yamu by Como , Phuket

Publié le 4 janv. 2015 sur Hotels
Nous avons été super bien accueillis. Les photos correspondent bien à ce que nous avons vu . Les chambres sont magnifiques, reposantes. Il n'y a rien à redire. On se trouve dans un endroit très calme et zénifiant. Le personnel est très sympathique et discret même si parfois nous rencontrons des problèmes de communication. Par contre petit bémol coté restauration. Nous n'étions là que pour 3 jours après un périple en bateau et nous sommes arrivés le soir du réveillon. Nous avons payé environ 230€ un repas sans apéritif ni vins ou au moins une petite coupe de champagne de compris, ce qui nous a quelque peu contrarié car jugé trop cher. Nous avons eu droit à une belle ambiance et un beau feu d'artifice mais on est resté sur notre fin coté restauration. Notre dernier soir nous avons voulu manger une dernière fois thaï et nous avons été là encore très déçus de la restauration. Donc cadre magnifique, chambre et hotel magnifique, voir grand luxe mais les à coté ne sont pas à la hauteur des prix pratiqués.
5 sur 5
par CEDRIC de Paris

Magnifique séjour à Point Yamu

Publié le 29 nov. 2014 sur Hotels
Tout etait parfait, nous avons meme prolongé notre séjour tellement on s'y sent bien.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024
Place was amazing. Views for days and great attention to detail with decor. All staff including spa service was exceptional. Thank you guys for the birthday dessert and flowers as well, I loved it all. Perect resort to get away from it all. The only thing to keep in mind which I did see online is that it is far from town. I guess i just didnt realize how far. It is close to the elephant sanctuary though.... I highly recommend, and would go back.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 oct. 2024 par Andy Kunz, Gestion de l’hôtel
Thank you for your fantastic review! We’re so glad you enjoyed the stunning views and attention to detail throughout the resort. It’s wonderful to hear you loved the birthday surprises! While we’re a bit away from town, we hope the tranquility and nearby attractions like the elephant sanctuary made your stay even more special. We can’t wait to welcome you back!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par FranzBarnkel, Director of Rooms at COMO Point Yamu, Gestion de l’hôtel
Dear Eung Yul,Thank you so much for your wonderful 5 out of 5 score for your stay at COMO Point Yamu! We are thrilled to know that you had such a positive experience with us. Your kind feedback means a lot to our team, and it motivates us to continue providing the best service possible.We hope to have the pleasure of welcoming you back to our resort in the near future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par FranzBarnkel, Director of Rooms at COMO Point Yamu, Gestion de l’hôtel
Dear nathalie,Thank you for your excellent rating! We're delighted to know that you enjoyed your stay at COMO Point Yamu. Your positive feedback is greatly appreciated, and we can't wait to welcome you back for another exceptional experience.