Note fondée sur 42 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,9 Propreté de la chambre
4,9 Service et personnel
4,8 Confort de la chambre
4,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Best high end property in the Baltics
par un voyageur
Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Sehr schön gelegenes, kleines Hotel
Publié le 19 juill. 2024 sur HotelsWir haben freundlicherweise ein Upgrade erhalten. In der ersten Nacht fiel uns ein starke Lärmbelastung auf, welche bis nch Mitternacht anhielt. Leider mussten wir 2 Mal intervenieren. Erst danach hat der Lärm aufgehört. Der Manager offerierte uns daraufhin eine Gratisbehandlung im SPA. Insgesamt haben wir den Aufenthalt danach genossen.
par un voyageur
Publié le 23 août 2023 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 18 août 2023 sur Hotels
par un voyageur
Excellent experience
Publié le 20 juill. 2023 sur HotelsA truly great experience, wonderful location, great staff and amazing food. The room was beautiful, we slept so well!
par un voyageur
Publié le 17 juill. 2022 sur Expedia
Worth every penny. The best of a boutique hotel, a historical property, and a luxurious experience destination (restaurant, spa, etc.). We were wary about booking a room in the carriage house, but they treated us as first class guests throughout our stay.
par un voyageur
Loistava kartanoloma
Publié le 6 juill. 2022 sur HotelsCommentaires de Gestion de l’hôtel
11 juill. 2022 par Pädaste Team, Gestion de l’hôtel
Good day,
Thank you very much for having taken the time to give us some comments regarding your stay. The feedback from our customers is of utmost importance to us to ensure a high level of service provided.
We truly hope that we have the honor to welcome you again soon in Pädaste Manor to gift new memorable moments.
Sunny greetings from Muhu island!
par un voyageur
Superlux
Publié le 30 sept. 2019 sur HotelsVäga Lux Teenindus. Parim mida Eestis kohanud olen!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2019 par Helbe Saksakulm, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback! We appreciate your answer.
par un voyageur
Publié le 10 août 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2019 par Guest Relations Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us. We appreciate your feedback!