Note fondée sur 231 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
91 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par management team, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par management team, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Excellent hot spring, convenient location and friendly staff. I stayed in classical room which is 2 star motel quality with old furnishings. Since my primary objective is hot spring, I am happy with the experience. In addition, hotel restaurant food quality is only average.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par management team, Gestion de l’hôtel
Thank you Thomas, we appreciate your feedback. I'm sure you noticed the new rooms coming soon along with a new restaurant. We hope that you will come back and try us again.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par management team, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us Craig.
5 sur 5
par un voyageur

The Perfect Destination

Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
The Springs Resort is a must visit destination to unwind, relax, and if you want, explore. You can try new things with on-site activities, a spa, and a wellness center. The 25 thermal pools are excellent and exploring the San Juan River is a blast. The town street just across the bridge is full of food & entertainment. The Resort has excellent service & food on-sites. The Cafe Trio: Nessa, Jen & Josette are awesome and made some great food to fuel my day of adventure and relatation! If you are looking for that next trip destination, this is it!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 oct. 2024 par management team, Gestion de l’hôtel
Thank you Sean for the kind words regarding the resort and the area. We look forward to your next visit.
5 sur 5
par un voyageur de Mooresville

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
whats not to like about 20 some hot pools of water in a great little mountain town. New facility that will double the rooms available will be nice addition.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par management team, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us Gary. We invite you back in the spring when the new rooms open.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par management team, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Good
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par management team, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par management team, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024
More dining options
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par management team, Gestion de l’hôtel
Thanks for staying with us John. I will share you feedback with the food and beverage team.