Note fondée sur 39 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
3,8 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 août 2024 sur Expedia
The room itself was not up to par- smells moldy, stained sheets and pillowcases, dusty furnitures and counters. We had to switch room due to leaking stinky water from the ceiling. The surrounding is really nice and quiet; although a little upkeep is required.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Room 124 was so cozy. The place is so quiet serene need to drive 15 mins to get to saud beach
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
Overall experience was okey and if you need a quiet place, this is the right place to relax and enjoy the quietness. Friendly staff. on a negative side, property is a bit in a state of a decay and probably needs renovation. No basic necessities like bottled water or coffee machine inside the room.
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 7 juill. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 juin 2024 sur Expedia
Terrible experience, worst place i ever stayed. I wouldnt even recommend this place even to my very worst enemy.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mars 2024 sur Expedia
Nice sweeping views of the sea
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 18 mars 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 févr. 2024 sur Expedia
There should be at least 2 washroom for 12 paxroom.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 janv. 2024 sur Expedia
View of Sea was nice. Hotel is not 3 Star. Beach is non-existent. It is rocky waterfront. Dangerous to try and swim. Internet non- existent in room or in restaurant as advertised. Have to sit in front of reception desk to get signal. Restaurant minimal selection. Far from everything and hotel has nothing to offer. Checked in, went to eat at restaurant and checked out a couple hours later. Trying to get a refund for the 3 days prepaid. Staff was ok
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 déc. 2023 sur Expedia