Note fondée sur 68 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,0 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 24 déc. 2023 sur Expedia
Tous étaient bien . La douche fonctionnait pas bien
par un voyageur de Phuket
Bien pour une nuit...
Publié le 19 avr. 2018 sur ExpediaAvis nuancé justifié par le bruit interchambre et la couleur des murs extérieurs comme intérieurs.. ce gris béton lissé dénote avec la gaîté du pays.
Chambre premier prix, accessoires et équipements corrects pour une nuit.
Villas non visitées mais semble entassées les une sur les autres..
Petit déjeuner copieux.
par un voyageur
Publié le 1 mai 2024 sur Expedia
Lovely rooms, amazing breakfast, great facilities and a helpful shuttle to get you into town, would recommend :)
par un voyageur
Publié le 26 avr. 2024 sur Expedia
Really lovely stay at Yoma, lovely views from the room and the pool. Shuttle service was excellent and even drove us to pick up a bag left in the restaurant at the end of their shift. Everyone was very friendly. Thank you!
par un voyageur
Beautiful hotel, beautiful location
Publié le 14 mars 2024 sur Hotelsbeautiful hotel set in the most gorgeous surroundings.
The best was so so comfy, the comfiest by far we have stayed in all of south east asia.
The pool was so lovely with a great view.
My only complaint would be that when we arrived the pool was out of use for 1 and a half days which was a shame, but out of the hotels control i’m sure.
par un voyageur
Prijs kwaliteit goed
Publié le 27 févr. 2024 sur HotelsPrachtig zwembad en gratis taxi service naar het centrum van Pai
par un voyageur
Publié le 18 févr. 2024 sur Expedia
Nice breakfast, fantastic mountain view.
par un voyageur
Publié le 13 janv. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 10 janv. 2024 sur Expedia
It was a quiet place so you could get a good night sleep here. However, the towel hanger in the room I stayed in almost fell off and one of the floor tiles in the bathroom wobbled a bit.
par un voyageur
Publié le 31 déc. 2023 sur Expedia
I would have given a five star rating but I was not happy with the front desk staff, face of the hotel for the guests. The front desk staff need a remedial customer service training.