Note fondée sur 2 082 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great rating. Care to share any details?
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2024 par -A, Gestion de l’hôtel
Thanks for taking the time to rate us. We’d love to know more about what we did and didn’t do well so that we can better serve you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 avr. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 avr. 2023 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Hi Elyssa, it makes us happy, to see you happy! We're glad to see you enjoyed your recent visit with us. We look forward to seeing you soon!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 nov. 2024
Hotel had a very dirty smell, bathrooms were a little dirty and smelled
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 nov. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Jessica, we’re sorry to hear about your experience. Cleanliness is a top priority for us, and we appreciate your feedback. We’ll address these concerns with our team to ensure a better stay for future guests. Thank you for bringing this to our attention.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 nov. 2024
Not very pleasant when you book with a third party
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 nov. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Amer, we appreciate your feedback and understand your frustration. We strive to provide a seamless experience, regardless of how you book. Your insights are valuable as we work to improve our services. Thank you for sharing your thoughts!
5 sur 5
par un voyageur de VICTORVILLE

Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
excellent. we got the top floor, 10th floor. really cool. love our room. the noodle restaurant was great: fried rice mix, and wonton noodle soup. love the concert. we watched billy ocean. funny, always smiling, great voice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thanks for your awesome review! We're thrilled you enjoyed your stay on the 10th floor and loved the noodle restaurant. It's great to hear you had a fantastic time at the concert too! We hope to welcome you back for more memorable experiences soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
Need more rest
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Aurelio, thanks for the fantastic feedback! We totally agree that rest is essential. If you have any tips for our community on how to unwind, feel free to share. Your insights are always valuable!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
We’re thrilled to hear you had a positive experience. We’d love to learn more about what we did to earn it!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
We’re thrilled to see you had a positive experience, Pamela. Is there anything you’d like to share that we can pass along to the team?
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thanks for the rating. We’d love to know what made your experience great!