Note fondée sur 162 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
98 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,5 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 13 juill. 2023 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2020 sur Hotels
Très bon emplacement, calme même si placé à côté d’une rue très animé. Bon restaurant sur place. Parking sur place. Très pratique en famille avec les enfants.
4 sur 5
par un voyageur

Bien, mais...

Publié le 11 juin 2019 sur Hotels
Nous n'avons séjourné qu'une seule nuit... en étape sur notre périple. L'hôtel dispose d'un parking peu cher (3€/nuit) et cela est un plus, le wifi est correct. Le batiment est beau mais l'effet "patio central" rend le tout un peu bruyant. Chambre / studio très spacieuse et propre, rien à redire!! Service et accueil correct, sans plus. Petit déjeuner correct, avec de la variété, rien à signaler de négatif. En revanche très difficile à trouver et à accéder lors de la fête de la ville!! Nous avons perdu presque 30 à 45 min!! Dommage...
3 sur 5
par un voyageur de Vilnius

Publié le 13 juin 2024 sur Expedia
It was my second time staying at Mana Suites, however, I was quite disappointed due to the following reasons: - on arrival at reception I was told that my dog is “too big” and they don’t let dogs bigger than 15kg in the hotel although it is not advertised on their website nor page. Ironically, they state that they are dog friendly hotel and dogs are welcome. Maybe they need to review the statement and change it to “small dogs only”. - despite paying additionally for a parking on site for each night, we could barely find a place where to park. Receptionist suggested to park literally on the main road as it’s still hotel’s territory. Not ideal when I paid for my car to be securely parked. - our room was not cleaned once!! No towels changed, no toilet rolls topped up. I have raised this with receptionist, but he has offered to bring new towels to our apartment which didn’t happen. We checked out the next day so it didn’t matter. Unfortunately I will not be staying at Mana suites again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 juill. 2024 par Kristina, Gestion de l’hôtel
Good day Olga,Thank you for choosing our MANA hotel for the first time, because our hotel became MANA from 1st of June this year. We are pet friendly but you have to let us know that you are bringing dog with you we always inform guests about pet policies. If you would like towels to be changed or toiletries you need to put sign on the door to let housekeeping ladies know that or just call reception.Hope you will change your mind and stay whit us again.Best regards MANA Suites& Sea Front Office Manager Kristina
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 25 mai 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 mai 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de STPETERSBURG

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 6 mars 2024
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 déc. 2023 sur Expedia
Alt var simpelthed perfect. Rummelige værelser. Stærkt anbefales.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 10 nov. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Excellent hotel, Friendly staff & Superb location.

Publié le 15 oct. 2023 sur Hotels
The apartments are in excellent condition with all mod cons. Spa available for morning use , children really enjoyed it. Staff were extremely nice and always greeted with a smile. I tested their English on purpose sometimes and to their credit they deserved an A+ Centrally located and I definitely will be staying again.