Note fondée sur 21 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,4 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Hôtel très contemporain
Publié le 12 mai 2018 sur HotelsHôtel très contemporain. Les massages en chambre sont bien. En revanche le personnel parle peu anglais. Les chambres manquent un peu d'insonorisation (on entend le voisin prendre sa douche et les gens qui passent dans le couloir et le lit grince.
par un voyageur
Publié le 27 févr. 2024 sur Expedia
おそらくこの地域においてはよい方の施設と思ってます。
ただ、廊下で工事や清掃している音がうるさかったり、邪魔であったりしました。
室内は良く清掃してもらっていたと思います。
でも冷蔵庫は作動しませんでした。
ドアの立て付けが悪く、鍵を閉めるのに苦労しました。
スタッフのみなさんは、リスペクトをもって接してくれていたと思います。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 févr. 2024 par Hotel NEO Palma Palangkaraya, Gestion de l’hôtel
Dear Masaaki,Greetings from Hotel NEO Palma PalangkarayaThank you for taking the time to share your feedback with us. We are pleased to hear that you found our facility to be one of the best in the area and that our staff treated you with respect.We apologize for any inconvenience caused by the noise from construction work and cleaning in the hallway. Your comments have been noted, and we will take steps to address this issue to ensure a more peaceful stay for our guests in the future.Regarding the refrigerator and door in your room, we apologize for the inconvenience you experienced. Our maintenance team will promptly inspect and rectify these issues to ensure they do not recur.Once again, thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more enjoyable experience in the future.Best regards,Prima FirmanaGeneral Manager
par un voyageur
Publié le 6 août 2023 sur Expedia
par un voyageur de Sydney
Publié le 22 mars 2022 sur Expedia
Upon check-in, the linen looks crumpled and blood-like stains were visible at the bottom of the duvet. Requested room move but linen change was offered. I was unhappy but had to accept because it was 2.30am and I felt tired.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 mars 2022 par Oltri, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Steven,
Thank you for bringing this to our attention. We’re sorry you had a bad experience. We’ll strive to do better. Hopefully, we will have an opportunity to welcome you again in the future and assure you that we will provide you with a much better experience of staying in our place.
Best Regards,
Oltrilia Maharati
Asst.Front Office Manager
par un voyageur
Central Location
Publié le 27 févr. 2020 sur HotelsThe hotel is in a small mall so there are a few options for meals. The room was large and everything worked as it should. There was mold in the shower area but otherwise clean and pleasant. I will stay there again if I get an opportunity.
par un voyageur
Publié le 2 févr. 2020 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 févr. 2020 par Indra, Gestion de l’hôtel
Haii Traveler,
Thank you for the rating. Have a nice day :)
Regards,
Indra Saputra
Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 25 nov. 2019 sur Expedia
洗面台に虫が湧いていた
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 janv. 2020 par Oltri , Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
Greetings from Hotel NEO Palma Palangkaraya!
Thank you for your feedback and we hope in the next stay it will not happens.
par un voyageur de Sydney
Publié le 5 nov. 2019 sur Expedia
The hotel is attached with a cinema. Noise from corridor easily entered into the room, so a bit noisy
par un voyageur
Air Sangat Keruh dan Bau
Publié le 5 nov. 2018 sur Hotelsair mandi sangat keruh, berwana coklat dan bau. AC tidak dingin. koroidor kamar sangat sempit. kamar tamu tidak ada view keluar. kamar sangat jauh dari lift.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 nov. 2018 par Indra, Gestion de l’hôtel
Dear Traveler,
Terima Kasih telah meluangkan waktu memberikan review, kami meminta maaf untuk ketidaknyamanan anda selama menginap bersama kami, sedikit saya jelaskan pada saat anda menginap khususnya area Palangkaraya terjadi pemadaman listrik selama 3 hari dikarenakan beberapa hal, dan berpengaruh juga dengan suplai air dari PDAM, dan kami harus menyuplai air dengan truck tank, kurang dari 24 jam air bisa jernih kembali. di kunjungan selanjutnya anda bisa memesan kamar superior atau menambahkan special request untuk permintaan khusus anda, besar harapan kami anda kembali ke hotel kami kembali,
Salam,
Indra Saputra
Front Office Manager
par un voyageur
Publié le 12 août 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2018 par Indra, Gestion de l’hôtel
Dear Traveler,
Thank you for the rating, have a nice day !!
Regards,
Indra Saputra
Front Office Manager