Note fondée sur 20 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 5 juin 2020 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 16 août 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2018 par Evi, Gestion de l’hôtel
Dear Mr. Allen,
Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you back at Red Planet Hotel Palembang.
Best Regards,
Evi Febrianti
Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 12 juin 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2018 par Evi, Gestion de l’hôtel
Dear Ms. Ling Fang,
Thank you for your feedback and we look forward to welcoming you back at Red Planet Hotel Palembang.
Best Regards,
Evi Febrianti
Hotel Manager
par Yvonne
Good budget hotel.
Publié le 13 nov. 2017 sur HotelsVery helpful and friendly staff at the front desk despite late check in due to high volume of guests. Shower was great and the sheets are fresh despite some stains.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 nov. 2017
Dear Ms. Yvonne,
Many thanks for sharing your wonderful feedback on your stay at Red Planet Hotel Palembang.
We are happy to know that you enjoy and pleased with our hotel facilities and services throughout your stay.
Your feedback would be shared to all of our team members as part of their performance appreciation.
Thank you and we love to welcome you back at Red Planet Hotel Palembang.
Best Regards,
Evi Febrianti
Asst. Hotel Manager
par Andai
Tidak ada parkir
Publié le 25 sept. 2017 sur HotelsPeralatan mandi yang kurang lengkap, nilai plusnya adalah letaknya yang strategis
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2017
Dear Bapak/Ibu Andal,
Terima kasih atas ulasan yang sudah diberikan untuk Red Planet Hotel Palembang.
Sesuai dengan konsep Red Planet Hotels, memang untuk sikat dan pasta gigi tidak disediakan sebagai fasilitas namun dijual terpisah di resepsionis, dengan tujuan memberikan harga yang lebih terjangkau untuk tamu-tamu yang membawa amenities sendiri.
Input dari Bapak/Ibu sudah kami catat dan kami sampaikan kepada manajemen brand Red Planet Hotels.
Salam Hangat,
Evi Febrianti
Asst. Hotel Manager
par kim de seoul korea
it like ibis style hotel
Publié le 25 août 2017 sur Hotelsnothing in the room, even small desk. they have folding table but no chair, it make me have backache when i work with that table. no even tooth brush in the room just for sleep!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2017
Dear Mr. Kim,
We are sorry to hear that you do not feel comfortable on your stay at Red Planet Hotel Palembang.
Your feedback has been noted and we will relay it to brand management for further consideration.
Thank you and we hope for another opportunity to serve you better.
Best Regards,
Evi Febrianti
Asst. Hotel Manager
par un voyageur
Publié le 17 nov. 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 nov. 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Traveller,
Many thanks for your review.
We hope you would enjoy your next stay with us.
Thank you and have a pleasant day ahead.
Recommandé
pour Tout le mondepar un voyageur de irawan
Publié le 12 nov. 2016 sur Expedia
Pour : Pelayanan dan kamar hotelnya
Contre : Tempat parkir dan handuk
Emplacement : Baik
Kamar bagus dan pelayanannya baik hanya fasilitas hotel seperti handuk kurang baik ( handuk sdh jelek ) serta tempat parkir kurang nyaman
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 nov. 2016 par Evi, Gestion de l’hôtel
Yang terhormat Bapak / Ibu Irawan,
Kami mengucapkan terima kasih atas ulasan yang sudah Bapak / Ibu berikan untuk Red Planet Hotel Palembang.
Input dari Bapak / Ibu sudah kami catat dan kami sedang mengusahakan untuk penggantian seluruh handuk dan perbaikan lahan parkir hotel.
Sekali lagi kami ucapkan terima kasih dan kami menantikan kedatangan Bapak / Ibu selanjutnya di Red Planet Hotel Palembang.
Salam Hangat,
par un voyageur
Hotel 2* pada harga 3*
Publié le 26 oct. 2016 sur ExpediaNo in-house fone, small room not enough space for praying
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 oct. 2016 par Evi, Gestion de l’hôtel
Dear Mr/Ms,
Thank you for sharing your feedback on your stay at Red Planet Hotel Palembang. We are sorry to hear that you are not happy with our hotel's facilities and services, as well as our room rate.
As value hotel, we emphasize more on basic necessities such as cleanliness and guest comfort more than size of the room, and our room rate is considered to be the most affordable 2-stars hotel in Palembang.
Also, kindly be informed that mosque is just 1 minute walking distance from our hotel.
Once again, thank you and have a pleasant day.
Best Regards
par David
Publié le 14 août 2016 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2016 par General Manager, Gestion de l’hôtel
Hi David
Thanks for your star
we looking forward to see u again in the future
Regards
Decky Martin