Note fondée sur 44 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
73 % des clients le recommandent
4,2 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 nov. 2017 sur Expedia
Voyage professionnel à Palembang. Le quartier est en chantier (construction du métro).
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 27 juill. 2017 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 juin 2024 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Nice and very clean hotel

Publié le 15 mai 2024 sur Hotels
Very pleasant, very clean, I will definitely comeback in the future.
5 sur 5
par un voyageur

LOOK NO FURTHER! ARISTA IS THE BEST IN PALEMBANG!

Publié le 8 janv. 2024 sur Hotels
Arista Hotel in Palembang exceeded my expectations in every aspect. The lobby welcomes you with grandeur, the room offers ample space and a convenient work table. The cozy bed ensures a comfortable stay, complemented by a rejuvenating rainwater shower in the impressive bathroom. Fast and efficient check-in/check-out processes streamline the experience. One standout feature is the delightful breakfast spread, featuring a variety of local delicacies. The proximity to ICON mall adds to its appeal, but caution is advised when crossing due to the lack of traffic lights. Overall, Arista Hotel has my highest recommendation as the best choice in Palembang.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 oct. 2023 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur de Singapore

Publié le 18 nov. 2022 sur Expedia
nice property adjacent to the biggest mall in palembang. got upgraded to a club room which is nicely furnished
1 sur 5
par un voyageur

Laundry never returned!

Publié le 18 oct. 2022 sur Hotels
I paid for the express service to wash my clothes, it indicates to get them back in 3 hours. I checked out two days later and did not manage to get them back. The hotel staff: `Eka from the Front Office Department`` reached out afterward, send me a picture of the package, and was going to charge me to send them back to my home address. It has been a month now, the clothes still did not arrive and the WhatsApp number got silent. VERY POOR CUSTOMER SERVICE!!
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 août 2022 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 avr. 2022 sur Hotels