Note fondée sur 891 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Very clean in the room and bathroom. What I didn’t like was the air conditioned compressor that was too noisy and I couldn’t sleep
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par James Josepha, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience at our property. We’re pleased to hear you found our hospitality to your liking. We look forward to welcoming you back again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 juill. 2024 sur Expedia
We like breakfast swimming pool, free coffee
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par James Josepha, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience at our property. We’re pleased to hear you found our hospitality to your liking. We look forward to welcoming you back again soon!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mai 2024 sur Expedia
Très bon hôtel. L’extérieur est magnifique. Petit déjeuner très correct. Chambre un peu vieillotte mais nous avons quand même très bien dormi.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 mai 2024 par James Josepha, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience at our property. We’re pleased to hear you found our hospitality to your liking. We look forward to welcoming you back again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Très bien

Publié le 12 déc. 2022 sur Hotels
Hôtel très bien entretenu, au calme. Nous avons pu obtenir la chambre avant l’heure du Check in. Bon petit déjeuner
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2022 par Alexander Pena, AGM, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience at Hampton by Hilton Palm Beach Gardens. We are so pleased to hear you found our hospitality to your liking. We look forward to welcoming you back again soon.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2022 sur Expedia
So so
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 déc. 2022 par Alexander Pena, AGM, Gestion de l’hôtel
We’re so sorry to hear that your experience did not meet our standards. We value our guests’ feedback and work hard to ensure that similar issues do not occur in the future. We hope you will give us the opportunity sometime soon to prove ourselves and ensure your stay is no less than perfect.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 déc. 2024
Seamless operation without any issues. Highly recommend.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 déc. 2024 par Ethan Vanis, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience at our property. We’re pleased to hear you found our hospitality to your liking. We look forward to welcoming you back again soon!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par James Josepha, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience at our property. We’re pleased to hear you found our hospitality to your liking. We look forward to welcoming you back again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 oct. 2024 par James Josepha, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience at our property. We’re pleased to hear you found our hospitality to your liking. We look forward to welcoming you back again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par James Josepha, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience at our property. We’re pleased to hear you found our hospitality to your liking. We look forward to welcoming you back again soon!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par James Josepha, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking a moment to share your experience at our property. We’re pleased to hear you found our hospitality to your liking. We look forward to welcoming you back again soon!