Note fondée sur 901 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
3,6 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 févr. 2024 sur Expedia
Emplacement
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 févr. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to let us know how we are doing. I have shared your feedback with my staff, and we are working to correct your concerns. Please come back and visit us when you are in the area and give us another chance
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 déc. 2022 sur Expedia
Je trouve cela spéciale de devoir payer un stationnement quand nous payons déjà pour la nuit.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 déc. 2022 par Management, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,We appreciate your valuable feedback, Parking is charged for all third party reservations. It was explained at the time of check-in and it is clearly mentioned on your registration card. We hope to welcome you again.
4 sur 5
par un voyageur de Longueuil

Publié le 4 déc. 2022 sur Expedia
Prix raisonnable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 déc. 2022 par Karen, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for staying with us here at the Microtel Inn & Suites! From all of us here, we wish you many more happy and safe travels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 nov. 2022 sur Expedia
Nous avons adoré l’hôtel, très propre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 nov. 2022 par Vincent C., Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 oct. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 oct. 2022 par Vincent C., Gestion de l’hôtel
It is always nice to see that we met all expectations during your stay. We look forward to providing another quality stay on your next visit. Thank you
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juill. 2022 sur Hotels
Notre chambre a été donné un autre client. J'ai dû payer 2 fois la chambre
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 juill. 2022 par Karen, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback of our property. I want to apologize about the inconvenience and unpleasant time you had to go through, our goal is to be better today than yesterday. Again, we apologize. Safe travels.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 déc. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 déc. 2021 par Karen, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for staying with us here at the Microtel Inn & Suites! From all of us here, we wish you many more happy and safe travels
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 janv. 2020 sur Expedia
Bien situé, près des autoroutes. Chambre mal aéré lors de notre entée, sentait le désinfectant. A l’aide de l’air climatisé avons réussi à ventiler la chambre.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 janv. 2020 par Karen, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review, and appreciate your 3-star rating, we will work hard to get all 5 stars on your future visit.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 déc. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 déc. 2019 par Karen, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our hotel. We are pleased to hear that you were happy with your stay & we hope to see you again the next time you're in the Palm Coast area. Have a wonderful day!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 oct. 2019 sur Hotels
Parfait, petit déjeuner sans fioritures et largement suffisant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2019 par Karen, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to review our hotel. We are pleased to hear that you were happy with your stay & we hope to see you again the next time you're in the Palm Coast area. Have a wonderful day!