Note fondée sur 198 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
4,4 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

A éviter en tant qu’étranger !!!

Publié le 20 déc. 2021 sur Hotels
Attention cet établissement n’est PAS un hôtel et fonctionne de manière très … spéciale Pas de réception … une procédure longue et compliquée pour récupérer des codes pour rentrer sur l’établissement avec multiples vérifications (e-mail , numero de portable etc etc) mission quasi impossible avec un téléphone / réseau international
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Laura was amazing and all of the staff were so genuine and lovely!!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par The Cole Management, Gestion de l’hôtel
Dear Patricia,Thank you for the kind words! We’re so glad to hear Laura and the team made a positive impression. We look forward to having you back and providing another great experience!Thank you,The Cole Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par The Cole Management, Gestion de l’hôtel
Dear Joressa,Thank you for a Perfect Score Rating on your stay at The Cole.  We are glad you enjoyed your stay at our hotel.  Our amicable staff strives to deliver our guests great experiences, and we are pleased to learn that our efforts are being appreciated.  We would love to host you again for your next visit.Thank you,The Cole Management
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 juin 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your kind rating we truly do appreciate it. I hope you have a wonderful rest of the week.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your kind rating we truly do appreciate it. I hope you have a wonderful rest of the week.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2024 sur Expedia
Overall a good hotel, don’t have to talk any workers.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
24 juin 2024 par Sonder, Gestion de l’hôtel
Hi Gabriela, thank you for staying with us. We appreciate your feedback. Our support team is available 24/7 via phone, text, and email to assist with any issues. We also have a local team available if you need in-person assistance. We hope to host you again in one of our 40+ cities worldwide.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your kind rating we truly do appreciate it. I hope you have a wonderful rest of the week.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your kind rating we truly do appreciate it. I hope you have a wonderful rest of the week.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your kind rating we truly do appreciate it. I hope you have a wonderful rest of the week.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 juin 2024 sur Expedia
Another wonderful stay at the Sonder properties. I stayed for two nights prior at a different hotel there in Palm Springs and it was complete trash compared to my stay at Sonder. Sandra is modern clean, clean, spacious comfortable all the things at the other place was not. I will continue to choose Sonder as my destination go to whenever traveling team SONDER all the way baby!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 juill. 2024 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your kind rating we truly do appreciate it. I hope you have a wonderful rest of the week.