Note fondée sur 11 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 sur 5
100 % des clients le recommandent
3,6 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
3,2 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Correct !

Publié le 19 oct. 2022 sur Hotels
Chambre propre, mais petite et loin d’être deluxe.
5 sur 5
par un voyageur

Perfect !

Publié le 17 oct. 2022 sur Hotels
Nice ! Cook chief prepared good plates and excellent services. Clean resort outside. Room just OK, but not Deluxe room.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 févr. 2020 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 nov. 2019 sur Hotels
Accueillant et correct. Qi-fi est atroce et fonctionne pas....ou pas très bien.
5 sur 5
par un voyageur

Très bon sejour

Publié le 28 janv. 2019 sur Hotels
Très bon accueil en bord de plage hôtel très agréable le personnel est aux petits soins Très bon restaurant
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mars 2019 par hotel staff , Gestion de l’hôtel
Thank you ma'am Catherine :)
1 sur 5
par un voyageur

因大马尼拉封城,行程被迫取消,但无法退款

Publié le 16 mars 2020 sur Hotels
因为菲律宾大马尼拉封城政策,导致无法前往。依据菲律宾政府规定,需无条件退还住宿费用,但Hotel客服告知,无法进行退款,违反法律规定。电话也无法联系上饭店。 Due to Metro Manila lock down, according to Govt policy, should be refund. Hotels.com customer service send me the email and reject the refund. It's against the Philippines govt memo. Their contact number is not working.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 17 oct. 2019 sur Hotels
3 sur 5
par un voyageur

uncomfortable night stay

Publié le 4 oct. 2019 sur Hotels
We drive 50kms from Ormoc hoping for a nice stay for the night. Disappointed. We expected the small rooms (we got #4), but the airconditioner isnt working. ‘It must have run out of freon sir’, suggested the worker, but didnt do anything about it. We asked for another room, but it’s AC also wasnt strong enough for the room with ambient temp is too warm. Since we’ve let the AC on for 2 hrs while we went out for dinner, at least the room’s heat has dissipitated at least. So we opted to remain after asking for a standing fan. The bath doesn't drain well. On the upside, the place is by the beach.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2019 sur Expedia
Good for the price
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 mai 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 mai 2019 par jethro, Gestion de l’hôtel
thank you for the review sir/ma'am :)