Note fondée sur 916 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
3,4 Propreté de la chambre
3,8 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 mai 2023 sur Hotels
Problème au check in, nous avons du attendre près de 2h pour avoir les clés de la chambre. Sinon séjour agréable.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 mai 2023 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
As guest feedback is important to us, we appreciate you bringing this to our attention. We will address this immediately with the appropriate supervisors.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
None
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par GUEST RELATIONS, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to post a review.We’d love to welcome you back soon, so don’t be a stranger. Thanks again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 août 2024 sur Expedia
Had an awesome stay. Will definitely be back!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 août 2024 par GUEST REALTIONS, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to post a review.We’d love to welcome you back soon, so don’t be a stranger. Thanks again!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 26 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par guest relations, Gestion de l’hôtel
We are happy to hear that you enjoyed your stay with usWe’d love to welcome you back soon, so don’t be a stranger. Thanks again!
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Hotels
They called it a "resort" really it's just a hotel with a pool. The room was clean, except for the coffee pot had coffee still in it, and underneath the rim of the toilet was nasty. I brought both of these issues to the attention of the desk clerks. I did love that the room (all the rooms) have an ocean veiw.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par guest relations, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to share your feedback with us! We will share this information with our team.
2 sur 5
par un voyageur de Indianapolis

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 août 2024 par guest relations, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to post a review.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Peter Smith GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and taking time to rate our property and services. We do appreciate it.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Peter Smith GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us and taking time to rate our property. I apologize for our shortcomings & hope you will consider giving us another chance in the future. Until then safe travels.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Peter Smith GM, Gestion de l’hôtel
Thank you for staying with us, we do appreciate the 10 out of 10 rating we look forward to hosting you again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
All very well, very comfortable, the very large room and excellent air conditioning Next vacation, I’ll be there
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par guest relations, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for taking the time to post a review.We’d love to welcome you back soon, so don’t be a stranger. Thanks again!