Note fondée sur 440 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 sur 5
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Parfait sur la toute
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Isabelle,Nous vous remercions d'avoir partag votre exprience avec nous. Vos commentaires sont prcieux et nous sommes ravis d'apprendre que vous avez trouv votre sjour parfait. Nous esprons avoir le plaisir de vous accueillir á nouveau bientt pour surpasser vos attentes.
2 sur 5
par un voyageur de Lévis

Publié le 10 avr. 2023 sur Expedia
Expérience totalement décevante … Malpropre et odeur de désinfectant horrible , probablement pour camoufler les odeurs d’animaux … pourquoi pas des étages réservés au locataires sans animaux … déjeuner acceptable sans plus, vraiment un rapport qualité prix inacceptable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Richard, We are always striving to improve our offerings and that is why your input is so important. Thank you for sharing your feedback pertaining to your experience at our hotel. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Mildred,We're elated to hear that you enjoyed your experience at our hotel! We look forward to welcoming you back soon for another fantastic stay!
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jalen,We're sorry to hear your experience didn't meet expectations. Please contact us directly to address any concerns you may have.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Alison, We appreciate you choosing to stay with us and hope you had a pleasant experience. Please feel free to reach out to us directly if there is anything we could have done to make your stay more enjoyable. Your satisfaction is important to us and we value your feedback.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
The room was awesome. Loved the kitchenette. The staff was awesome. Polite courteous and helpful
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Pamela,We appreciate your positive feedback on the room amenities and our staff. Guest satisfaction is our priority, and we aim to provide excellent service at all times. Should you have any more feedback or need assistance in the future, please don't hesitate to reach out to us.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
The hotel was dirty inside, & had a strong smell of animals in the lobby, the smell was even worse in the actual room. The sheets were not clean. The 2nd floor was extremely hot in the hall. If I could give 0 I would.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Zherenae, We appreciate your feedback and apologize for the inconvenience you experienced during your stay. We take all guest concerns seriously and will address these issues with our team for improvement. Please feel free to reach out to our management team to discuss your stay further.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Markey,We are thrilled to hear that you enjoyed your stay with us! We look forward to welcoming you back soon for another fantastic experience.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Joseph,We're sorry to hear about your experience. Please feel free to reach out to us so we can address any concerns you may have. Your feedback is important to us.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 sept. 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Stefanie,We're thrilled to hear you had a perfect stay with us! We look forward to welcoming you back soon for another fantastic experience!