Note fondée sur 422 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
3,9 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 3 août 2024 sur Expedia
Parfait sur la toute
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Isabelle,Nous vous remercions d'avoir partag votre exprience avec nous. Vos commentaires sont prcieux et nous sommes ravis d'apprendre que vous avez trouv votre sjour parfait. Nous esprons avoir le plaisir de vous accueillir á nouveau bientt pour surpasser vos attentes.
par un voyageur de Lévis
Publié le 10 avr. 2023 sur Expedia
Expérience totalement décevante … Malpropre et odeur de désinfectant horrible , probablement pour camoufler les odeurs d’animaux … pourquoi pas des étages réservés au locataires sans animaux … déjeuner acceptable sans plus, vraiment un rapport qualité prix inacceptable
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 avr. 2023 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Richard, We are always striving to improve our offerings and that is why your input is so important. Thank you for sharing your feedback pertaining to your experience at our hotel. We appreciate the time you took to share your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the future.
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Es bueno pero hay cosas muy buenas slrrededor de la piscina el resto muy bien
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Sorangel,Agradecemos su opinin y nos complace saber que disfrut de la piscina. Tomaremos en cuenta sus comentarios para seguir mejorando nuestros servicios. íEsperamos tener la oportunidad de darle la bienvenida de nuevo en el futuro!
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Tri occupy tic
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Markey,We appreciate you taking the time to leave feedback. Your comment is important to us and will be shared with our team for further review and improvement of our services. Thank you for staying with us.
par un voyageur
Publié le 18 août 2024 sur Expedia
The room was not convenient at all and both the room and bathroom had a bad smell … the elevator was dirty and a bad smell I think this hotel need an upgrade … and there was nothing much in the breakfast area in the morning
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Keniel,We appreciate you sharing your experience with us. We value your feedback and have noted your concerns to share with our management team for review. Our aim is to provide a comfortable stay for our guests, and we apologize for any inconvenience you encountered during your visit. Thank you for bringing these issues to our attention.
par un voyageur
Publié le 17 août 2024 sur Expedia
clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello mirannda,We appreciate your feedback and will address your comments with our team for further improvement. Your satisfaction is important to us, and we apologize for any inconvenience caused during your stay. Thank you for bringing this to our attention.
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Shane, We are sorry to hear about your experience. Please feel free to contact us directly to discuss your stay in more detail. We value all feedback from our guests to ensure we continue to improve our services.
par un voyageur
Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Not as advertised.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Jessica,We're sorry to hear about your disappointment. Your feedback is valuable for our continuous improvement. We suggest you reach out to our management for further assistance regarding your experience.
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Awesome staff
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Markey,We're thrilled to hear you found our staff to be exceptional! Your kind words motivate us to continue providing top-notch service for all our guests. Thank you for taking the time to share your positive experience with us.
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Awesome
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Manager, Gestion de l’hôtel
Hello Markey,We are thrilled to hear that you had an awesome experience during your stay with us! Thank you for choosing to stay with us, and we hope to welcome you back soon!