Note fondée sur 882 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 29 janv. 2024 sur Expedia
X
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 févr. 2024 par Iryna, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We appreciate your loyalty and hope to see you again!
par un voyageur
Chambre avec vue… quelle déception !
Publié le 12 mai 2023 sur HotelsL’hôtel domine la plage, la chambre est très bien mais attention « chambre avec vue » signifie juste qu’il y a une fenêtre !!! Vue sur la rue et le parking 😡
Quand on le signale à la réception, on se fait envoyer bouler, il fallait demander une chambre avec « awesome view » Limite malhonnête, vu le prix de la chambre… Et aucun geste ni excuse ni rien
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
This is my favorite spot to stay in Panama City Beach.
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Great place!!!!
par un voyageur
Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
Lawrence made this trip go from bad to worse. Horrible performance as a manager. Yelled at my family in the middle of the lobby and made a scene after making us wait hours for a room change. Our initial room had a leak in the wall and stucco was peeling off the walls due to this. Lawrence claimed he “forgot” to call us to tell us our room was ready, resulting in a day of our trip wasted, after already spending one night in a room with a leak. Melinda did her best in making the situation right, however you really cannot make up for the lack of customer service from Lawrence.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Kelsey, I sincerely apologize for falling short of not only meeting your expectations but ours as well. Rest assured, the feedback provided has been reviewed by our team to ensure we consistently deliver upon guest expectations. I would love the opportunity to regain your confidence and demonstrate our commitment to customer service, so we hope you will consider a return visit. Thank you for staying with us. Sincerely, Melinda Lane, GM
par un voyageur
Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Very clean and awesome people and staff definitely going back 👍
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear alexis, It is lovely to hear you had a great stay at our hotel. We appreciate you taking the time to share this review and inform other travelers of the comfort you experienced with us. On behalf of the entire staff, thank you for choosing our hotel, and please come see us again in the future. Best, Melinda Lane, GM
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par Iryna, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review! We appreciate your loyalty!
par un voyageur
Publié le 11 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Amy, It's outstanding you had such a wonderful experience. We care about the satisfaction of our guests and can't wait to see you again soon! Best, Melinda Lane, GM
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Suzanne, It was a pleasure to have you as our guest, and we're thrilled you found your stay deserving of a five-star rating. Please revisit soon. Best, Melinda Lane, GM
par un voyageur
Publié le 10 sept. 2024 sur Expedia
Alles klasse
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 sept. 2024 par GM, Gestion de l’hôtel
Dear Ulrike, We are happy to hear from you and value your kind review. It is encouraging to know that your stay was enjoyable; we work hard to provide a pleasant experience. Your comments are welcomed, and we appreciate being a part of your trip! Best, Melinda Lane, GM