Note fondée sur 638 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,6 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur de Paris
Publié le 25 avr. 2010 sur Hotels
Très bon rapport qualité prix. Bonne literie. Conforme au descriptif. Seul bémol les parois un peu minces ; gare aux voisins bruyants.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2016 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete the review. We hope to see you again in the near future.
par un voyageur
Publié le 25 avr. 2010 sur Hotels
chambres spacieuses, literie de bonne qualité, propreté impeccable, très bon petit déjeuner
seul problème : mauvaise insonorisation entre chambres
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 janv. 2016 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to complete the review. We are working diligently to fine tune the operation of the hotel. We hope to see you again in the near future.
par un voyageur
Very friendly staff
Publié le 15 oct. 2024 sur HotelsThe staff was very friendly and helpful.
par un voyageur
Place is decent
Publié le 12 oct. 2024 sur HotelsIt's a nice hotel and for cheap too
par un voyageur
Country in was country
Publié le 7 oct. 2024 sur HotelsThere was no microwave in my room they got me one after I ask for one! I had!to pay 100.00 extra!!there was no room service! The trash was over flowing when I left! I will never stay there again!
par un voyageur
Publié le 30 sept. 2024 sur Hotels
It was big and nice and I liked it
par un voyageur
Loved the stay
Publié le 26 sept. 2024 sur HotelsI LOVED the jacuzzi tub in my room. The room was very clean, the bed was very comfortable. The pool was clean. My only 2 issues was the exit beside my room was hard to open at times and the TV wouldn't connect to the internet.
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 8 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
Well I chose to pay once I got to the property and we’ll that was not honored by you or them. They charged me one amount on Wednesday prior and the other on Friday. I did not appreciate that at all.