Note fondée sur 947 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,6 Propreté de la chambre
4,6 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 avr. 2022 sur Expedia
We were impressed by the service of the hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2022 par Algy Bethancourt, Rooms Director , Gestion de l’hôtel
Dear Denis, Thanks for choosing our hotel for your recent visit to Panama. We are pleased that our service exceeded your expectations. We hope to have you as a guest again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 févr. 2022 par Algy Bethancourt, Gestion de l’hôtel
Estimado Oliver, Gracias por su puntuación, esperamos poder servirle nuevamente. Cordialmente, Algy Bethancourt Directora de Habitaciones
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 mai 2021 sur Hotels
Friendly and efficient staff. The hotel is very well situated to explore Panama, even if not in the center. You are 5 minutes away from the main bus station, where a bus will being you anywhere in Panama. Also connected to metro lone nimber 1. The pool has a spectacular view on the skyline of the city. Room was very clean. Rhe only negative point is the water of the pool that was not very clean. Hairs and bugs floating made it a little bit disgusting. They definitely should improve water filtration. Nevertheless, highly recommended.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 mai 2021 par Algy Bethancourt, Director of Rooms, Gestion de l’hôtel
Dear Julien, Thanks for taking time to write a review. Our guests feedback is very important to us. We are happy you enjoyed your stay and found many things to be very convenient. As far as the pool is concerned, our maintenance team will look into the filtration system. Thanks for sharing your concern. Looking forward to seeing you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 août 2019 sur Expedia
Belle place. La piscine au dernier étage avec une belle vue de la ville. Buffet dejeuner excellent. Et pour les amateurs du shopping on est just à côté d'un grand centre d'achat
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 août 2019 par Algy Bethancourt, Gestion de l’hôtel
Thank you for your comments, is great that you enjoyed our pool and breakfast buffet. Our connection to the mall is very convenient. Greetings, Algy Bethancourt Rooms Director
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Expedia
The room and pool was nice. Hotel a little run down and also food was not good!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Algy Bethancourt, Rooms Director, Gestion de l’hôtel
Dear Le-Sher,We are delighted to know that you found your room comfortable and to your liking. Our goal is to provide a relaxing environment for our guests, and we're glad we achieved this for you.Your feedback will be shared with our leadership team.We hope to welcome you back again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 août 2024 sur Hotels
Exelente, personal de recepcion, restaurante, todo en general, muy recomendado el hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 sept. 2024 par Algy Bethancourt, Gestion de l’hôtel
Estimada Yessica,Gracias por recomendar el Marriott Panamá, nos complace que el personal de recepción y restaurante fueron excelente.Esperamos poder servirle nuevamente.Cordialmente,Algy BethancourtDirectora de Habitaciones
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Expedia
The hotel has an agency that promotes trips to different areas of Panama and we booked for a day of visits to the San Blas Islands. We paid $145 dollars per person ($290) for two people and the experience was so bad that I do not recommend this trip to anyone. Nobody, the lunch was bad, they offer a natural pool when it is just a sandbank in the middle of the sea, the beach is full of stones, not sand, as the person who sold us the trip through Enjoy Tours explained to us, thank you for the opportunity.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 août 2024 par Algy Bethancourt, Rooms Director, Gestion de l’hôtel
Dear Rolando,Thank you for your feedback regarding the Tour/Travel Desk that operates from the hotel. Your feedback will be shared with the agency's management.We apologize that certain aspects did not meet your expectations and your input is invaluable as we look to enhance our guest experience.Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 août 2024 sur Expedia
Woupd highly recommend
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Algy Bethancourt, Rooms Director , Gestion de l’hôtel
Dear Kureesa,Thanks for choosing Marriott Panama Hotel for your recent stay in Panama City and your score.We're pleased to know you had a great guest experience and we hope to welcome you again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Algy Bethancourt, Gestion de l’hôtel
Estimado Jovanny,Gracias por su puntuación, para nosotros es un placer servirle.Cordialmente,Algy BethancourtDirectora de Habitaciones
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 août 2024 par Algy Bethancourt, Gestion de l’hôtel
Estimada Shaneika,Valoramos su opinión y le ofrecemos nuestras sinceras disculpas si no cumplimos con sus expectativas. Esperamos poder servirle nuevamente y brindarle una mejor experiencia.Sinceramente,Algy BethancourtDirectora de Habitaciones