Note fondée sur 61 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,6 sur 5
2,8 Propreté de la chambre
3,3 Service et personnel
2,9 Confort de la chambre
2,5 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 janv. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 avr. 2023 sur Expedia
Hôtel en décrépitude qui aurait bien besoin de rénovations et de nettoyage. Pas dispendieux mais il ne faut pas être exigent.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 mai 2023 par Dewi., Gestion de l’hôtel
Hi, Helene! Thanks for the suggestions, as it has been communicated with the relevant department, they will look into this issue and will surely change accordingly. Regards, Dewi.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
19 juin 2024 par Joey, Gestion de l’hôtel
Apologies for the inconvenience caused, Carlos. We have marked a note for the experience you had with us to ensure your next stay is pleasant. Wish you a wonderful day ahead. Regards, Joey
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 mai 2024 sur Expedia
Buena ubicación puedes moverte caminando a sus alrededores
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 juin 2024 par Eva, Gestion de l’hôtel
¡Hola, David! Gracias por darnos una oportunidad y más aún por dejarnos esta reseña. Nos sentiremos afortunados de volver a servirle pronto con servicios aún mejores, mejorados e improvisados. Ten un buen dia. Saludos Eva
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 avr. 2024 sur Hotels
El Chec in fue una hr después, el lugar es sucio sin ninguna decoración, lúgubre, cortinas viejas y sucias ventanas polvorientas ñ, aire acondicionado viejo y ruidoso, estuvimos 2 hrs y abandonamos el lugar, ojalá y me devuelvan mi noche de regalo por que esta fue en fraude
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 mai 2024 par Joey, Gestion de l’hôtel
Mohon maaf atas kesulitan yang berlaku, Guadalupe! Kami telah menandai nota untuk pengalaman yang anda alami bersama kami untuk memastikan penginapan anda yang seterusnya adalah menyenangkan. Semoga hari yang indah akan datang. Salam, Joey
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2024 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, Ruben! We are sorry to know that you are not fully satisfied with our services. Be assured, we will strive day and night to make sure your future visits are more comfortable and relaxing ones. Regards, Noah
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 mars 2024 sur Expedia
Económico,cómodo y céntrico
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2024 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hola, muchas gracias por estar con nosotros. Esperamos su continuo amor y apoyo. Saludos, Tim
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mars 2024 sur Expedia
THERE WAS NO TOILET SEAT, THERE WAS NO RUNNING HOT WATER, THE PICTURES THEY USED TO PROMOTE THEIR HOTEL WERE FAKE. THE LOCK TO THE DOOR WAS NOT WORKING PROPERLY AND THE A/C WAS NOT WORKING EITHER. I WAS HIGHLY RECOMMEND NOT STAYING THERE AT ALL. I AM SURPRISED THAT EXPEDIA PROMOTE THIS HOTEL ON THEIR WEBSITE. HORRIBLE EXPERIENCE.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2024 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Apologies for the problems you had faced, Daniel! We have made a note of your experience this time. Rest assured, we will strive in the future to ensure a great stay with us. Regards, Tim.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mars 2024 sur Expedia
The photos do not represent the rooms they offer. They must have on 'model' they use for photos and advertisments. The room was very dirty, no internet, no hot water, no toilet cover so it is a wide open hole that you cannot sit on without falling into the water. Dozens of street dogs in the street that fight each other all night long. Bright lights outside from the street but very thin curtains that do not block the light and actually do not fit the complete length of the window. I have traveled the world and have stayed in many bad places, but this was the worse hotel I have every stayed in. I do not recommend. My reveiw is being kind. After the first night I moved to a different hotel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2024 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, Christopher! We are sorry for the trouble that has caused. We would like to thank you for sharing such valuable reviews. Definitely we can work on it to make sure that your next stay turns out to be awesome. Regards, Tim.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 févr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mai 2024 par Ammy, Gestion de l’hôtel
Hi, Esmeralda! Thank you for taking your precious time to check us out. We apologize for the disappointment and we will surely make every effort to keep to your standards in the future. Regards, Tim