Note fondée sur 317 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
92 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par Alain de Plaisir France

Motel classique, sans points forts

Publié le 27 févr. 2016 sur Hotels
Séjour d'une nuit sur notre route vers Auckland. Motel correct, mais pas de coup de cœur.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Was a cool stay just the noise with rooms above can hear them Each time they walk to toilet which is quite annoying early hours in the am while trying to sleep
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Wotif
Great value for money. Housekeeping came in daily and replaced dirty crockery, made bed etc. just across the road From train station and bus stops so easy commute into Wellington. Beds comfy, spa bath a bonus, nice outdoor area to sit in the sun. Very quiet, spacious room.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 oct. 2024 sur Expedia
Clean, comfortable and quiet, just what we needed.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
Very friendly and easy check in called me to confirm what time I would be there
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 sept. 2024 sur Expedia
So the Room Was clean Having The usual basic amenities which while Only needing the room for one night was very Adequate
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 sept. 2024 sur Expedia
Excellent accommodation really clean and tidy. Super warm would Stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Gary, Gestion de l’hôtel
Thank You Amy I will pass this on to the team they will be please of there hard work pays off All the best and hope to see you soon.
5 sur 5
par un voyageur de New Plymouth

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
This was an excellent property to stay at, excellent little unit, well priced, quiet and everything we needed in a unit
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Gary, Gestion de l’hôtel
Thank you Janet, I will pass this on to the team We hope to catch up soon and all the best.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Gary, Gestion de l’hôtel
Not bad Colin but you see what we can do next time. I will pass this on to the team to see what better we can do next time All the best.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 sept. 2024 par Gary, Gestion de l’hôtel
Thank you for this. I will pass it on to the team, There will be please their hard work has paid off, All the best we hope to see you again soon.