Note fondée sur 120 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
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par un voyageur
Publié le 15 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 déc. 2022 par Nicolas, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your great review. We are very happy to see you enjoyed your stay with us.All Dupond Smith team is wishing you a great new year eve celebration and all the best for 2023.
par un voyageur de Voiron
Publié le 25 oct. 2019 sur Expedia
Établissement intime (seulement 8 chambre), calme, situé dans un quartier pittoresque.
Personnel accueillant et impliqué.
Excellente literie.
Petit déjeuner basique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 nov. 2019 par Betty, Gestion de l’hôtel
Cher Guicherd-Callin,
merci beaucoup pour votre gentil commentaire, nous sommes ravis que vous avez apprécié votre séjour.
Nous espérons vous accueillir bientôt à nouveau
Cordialement
Betty/Manager Hotel Dupond-Smith
par un voyageur
Publié le 16 août 2019 sur Hotels
par un voyageur de BRUXELLES
Hotel CHER et SURFAIT
Publié le 3 mars 2018 sur ExpediaÀ part sa localisation en plein marais, tout le reste ne vaut pas le prix prohibitif par rapport au service. Il y a bcp bcp bcp mieux dans le quartier pour le même prix voire moins cher.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2018 par Elena, Gestion de l’hôtel
Bonjour,
Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous faire part de vos impressions suite à votre visite dans notre établissement. Nous sommes désolés d’apprendre votre déception suite à votre séjour. Nous avons noté tous vos commentaires et nous excusons pour les désagréments que vous avez rencontrés.
Merci de nous avoir fait part de vos observations qui contribuent à l’amélioration de nos prestations.
Nous vous prions de croire en nos respectueuses salutations.
La direction
par un voyageur
Publié le 5 juin 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2017 par Karim, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
thank you very much for your 5 star rating, we look forward to welcoming you back at Hotel Dupond-Smith.
Elena/Manager
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Justine Supervisor Hotel Dupond-Smith, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you so much for your wonderful review! We are delighted to read that your stay with us met your expectations.We look forward to welcoming you back very soon.Wishing you a lovely day,
par un voyageur
Publié le 9 juill. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Justine Supervisor Hotel Dupond-Smith, Gestion de l’hôtel
Dear Katie,Thank you so much for your review! We always strive to make our guests' stays as pleasant as possible and are delighted that we could do so for you.We look forward to welcoming you back soon!
par un voyageur de Seattle
Publié le 19 juin 2024 sur Expedia
Amazing staff went above and beyond! Perfect location in the heat of Le Marais. Definitely recommend!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juin 2024 par Justine Supervisor Hotel Dupond-Smith, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your wonderful feedback! We're thrilled to hear that our staff went above and beyond and that you enjoyed our perfect location in the heart of Le Marais. We greatly appreciate your recommendation and look forward to welcoming you back soon!
par un voyageur de Washington
Publié le 7 juin 2024 sur Expedia
Great location and great staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 juin 2024 par Justine Supervisor Hotel Dupond-Smith, Gestion de l’hôtel
Dear guest, Thank you for your kind words! We’re thrilled to hear that you enjoyed our prime location and that our staff made your stay special. Your feedback is truly appreciated.We hope to have the pleasure of welcoming you back soon!
par un voyageur
Publié le 4 juin 2024 sur Expedia
I reserved this property through Expedia, but when I arrived for our reservation, the hotel did not have it. It looks like a lovely hotel and they were very helpful in finding me another five star hotel nearby and helped us with our luggage. I cannot explain why I have a confirmation from Expedia and a welcome letter from. the property And yet when we arrived in the evening, they had no room for us, never mind the suite that we reserved through Expedia. What are use Expedia again? They offered me 200 Expedia point credit for future use. I declined and felt insulted by Expedia to make this offer. So sad but positive outcome with new reservation thank you to American Express Travel