Note fondée sur 124 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,8 Propreté de la chambre
4,8 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 15 déc. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
29 déc. 2022 par Nicolas, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your great review. We are very happy to see you enjoyed your stay with us.All Dupond Smith team is wishing you a great new year eve celebration and all the best for 2023.
par un voyageur de Voiron
Publié le 25 oct. 2019 sur Expedia
Établissement intime (seulement 8 chambre), calme, situé dans un quartier pittoresque.
Personnel accueillant et impliqué.
Excellente literie.
Petit déjeuner basique.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 nov. 2019 par Betty, Gestion de l’hôtel
Cher Guicherd-Callin,
merci beaucoup pour votre gentil commentaire, nous sommes ravis que vous avez apprécié votre séjour.
Nous espérons vous accueillir bientôt à nouveau
Cordialement
Betty/Manager Hotel Dupond-Smith
par un voyageur
Publié le 16 août 2019 sur Hotels
par un voyageur de BRUXELLES
Hotel CHER et SURFAIT
Publié le 3 mars 2018 sur ExpediaÀ part sa localisation en plein marais, tout le reste ne vaut pas le prix prohibitif par rapport au service. Il y a bcp bcp bcp mieux dans le quartier pour le même prix voire moins cher.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 mars 2018 par Elena, Gestion de l’hôtel
Bonjour,
Nous vous remercions d’avoir pris le temps de nous faire part de vos impressions suite à votre visite dans notre établissement. Nous sommes désolés d’apprendre votre déception suite à votre séjour. Nous avons noté tous vos commentaires et nous excusons pour les désagréments que vous avez rencontrés.
Merci de nous avoir fait part de vos observations qui contribuent à l’amélioration de nos prestations.
Nous vous prions de croire en nos respectueuses salutations.
La direction
par un voyageur
Publié le 5 juin 2017 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2017 par Karim, Gestion de l’hôtel
Dear Guest,
thank you very much for your 5 star rating, we look forward to welcoming you back at Hotel Dupond-Smith.
Elena/Manager
par un voyageur
Publié le 3 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2024 par Nicolas, Gestion de l’hôtel
Good morning.Thank you so much for your great feedback.The whole team is wishing you a beautiful winter time hoping to accommodate you for another Parisian stay.Warm regards.
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
I LOVED my stay. It’s a 5 star hotel but boutique style. It felt very customized and personalized for reach guest. Highly recommend staying in the suite. I had more room than ever in Paris and took a luxurious bath overlooking the Parisian street. Can’t say enough good things.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2024 par Nicolas, Gestion de l’hôtel
Dear Sarah,Thank you for the time you took to share your great feedback about your last stay at hotel Dupond Smith.We will be really pleased to welcome you again for another Parisian stay.All the best for you and your family.Kind regards.
par un voyageur
Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
We thoroughly enjoyed our stay. Staff was accommodating and friendly. Room wàs spacious which is not common for Paris hotels. Would definitely stay again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
3 nov. 2024 par Nicolas, Gestion de l’hôtel
Dear Erin,Thank you so much for your great feedback about your last stay at hotel Dupond Smith.We will be really pleased to welcome you again for another Parisian stay.All the best for you and your family.Kind regards.
par un voyageur
Amazing stay in a boutique hotel
Publié le 29 août 2024 sur HotelsWe had the most amazing stay! From the moment we arrived we were warmly greeted. Our bed was so comfortable and the shower had amazing pressure. Our room had a balcony which we enjoyed resting in. The hotel is so close to many things but is off a side street so don’t have all the noise. Perfect for walking to all tourist attractions from the Latin quarter, Louvre, and more! The hotel provided delicious ice cream and baked goods daily. The receptionists were so welcoming and provided ideas for meals and how to spend the day. If you are looking for a small boutiquey hotel look no further! We also traveled with our 8 month old and they provided a pack and play for him to stay as well. Overall amazing experience!
par un voyageur
Publié le 23 juill. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 juill. 2024 par Justine Supervisor Hotel Dupond-Smith, Gestion de l’hôtel
Dear guest, thank you so much for your wonderful review! We are delighted to read that your stay with us met your expectations.We look forward to welcoming you back very soon.Wishing you a lovely day,