Note fondée sur 447 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
65 % des clients le recommandent
3,5 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,3 Confort de la chambre
3,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Expedia
Altes Motel welches seine besten Zeiten hinter sich hat
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hallo Patrick,Vielen Dank für Ihre Bewertung. Bitte geben Sie uns die Möglichkeit, Ihr Erlebnis bei zukünftigen Buchungen zu verbessern.Lilith#Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Lacie,Thank you for positively rating your stay!Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Jeff,Thank you for the perfect rating!Lilith#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Dustin, We’re glad you enjoyed your stay! Come back real soon. Until then, we’ll leave the light on. For You. Natalie #Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 août 2024 sur Hotels
It was nice for the short stay.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Terri, Thank you for the excellent review! We hope to see you soon. Natalie #Team6
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Dustin,Thank you for the excellent rating!! Maz K.#Team6
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 août 2024 sur Expedia
Says 24 hour front desk it's not. Bugs in the rooms. Housekeeping took shower items even though I was staying another day
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Shawn, We appreciate your valuable feedback. We are genuinely sorry to learn about your recent experience while visiting our property. Your satisfaction is of utmost importance to us, and we regret that we fell short of your expectations. We would like to better understand the specifics of what transpired and how we can make amends. Please contact us so that we can address your concerns promptly. Once again, we apologize for any inconvenience caused. Your feedback is instrumental in our continuous efforts to ensure an exceptional experience for all our customers. Thank you for your understanding. Natalie #team6
3 sur 5
par un voyageur

Basic

Publié le 6 août 2024 sur Hotels
Bare minimum no frills basic very basic
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 août 2024 sur Hotels
Front desk people were very nice very accommodating. The room was clean could be a little more comfortable bed wise and bedding. The TV remote did not work with the TV but we are a couple of old farts and may not have figured it out.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Julie, Thank you for taking time to share your review with us. We love hearing from our guests and are happy you enjoyed your stay. Your experience is important to us and we appreciate you bringing your concerns to our attention. Natalie #Team6
4 sur 5
par un voyageur

Nice stay and clean

Publié le 2 août 2024 sur Hotels
Nice service and people. A lot of workers staying here. Some sketchy people, but over all it was nice. Beds okay. Pillows good. Very clean. Needs updating but did have a fridge and microwave. Wish there was coffee. Parking lot extremely small, but we even managed with my husbands power only truck and an suv. Not enough room for a trailer. We dog stayed, as well. It is what you expect from a Motel 6. Would stay here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Kellie, We appreciate your generous review! It really makes our day.Your satisfaction means the world to us, and we are overjoyed to have met your expectations. If you know of anyone who might be travelling in our area and needs a place to stay, please feel free to spread the word.We cannot wait to have the opportunity to serve you again and surpass your expectations in the future!Natalie #team6