Note fondée sur 66 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 sur 5
4,7 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 mai 2024 par My Maison in Paris, Gestion de l’hôtel
Dear Nadege,We would like to apologize for any inconvenience you had during your stay. We would appreciate if you wrote us about what exactly went wrong during the stay, so we could serve our guests better next time.Please believe that we are always working for your satisfaction and we hope the last visit will not influence your future reservations in our Parisian House.We truly hope you will give the chance to My Maison In Paris to win back your trust.Sincerely, Your Hospitality Team
5 sur 5
par un voyageur de Verdun

Publié le 2 mars 2024 sur Expedia
Appartement très bien situé dans un quartier de résidents avec une ambiance typique. Il faut marcher un peu pour aller dans un bon resto à part les deux qui sont juste à côté. Séjour très agréable.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 11 oct. 2021 sur Hotels
3ième étage sans ascenseur !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 nov. 2021 par L'équipe Hospitality , Gestion de l’hôtel
Bonjour, Nous sommes navrés, nous n'avons effectivement pas d'ascenseur comme indiqué dans nos annonces. Nous assurons la gestion de l'immeuble et nous attribuons les chambres en fonction de notre planning de réservation et de la disponibilité. En vous remerciant de votre compréhension, Bien à vous, Votre équipe Hospitality
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 sept. 2024 sur Hotels
Todo perfecto, lo único un poco malo es la zona, que está bien comunicada pero en la noche se siente un poco insegura, hay gente tomando en las calles, nunca nos pasó nada solo es la sensación. Yo sí me quedaría ahí otravez, solo no lo recomiendo para mujeres solas
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 déc. 2024 par Your Hospitality Team, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback and for choosing My Maison In Paris! We are delighted to hear that you enjoyed your stay and would consider returning. Our buildings are located in vibrant and well-connected neighborhoods, perfect for making the most of Paris. In the evenings, the lively atmosphere in some streets adds to the city's unique charm. We are committed to ensuring every stay exceeds expectations. Don’t hesitate to reach out for your next reservation, we would be thrilled to welcome you back!
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 17 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 déc. 2024 par Your Hospitality Team, Gestion de l’hôtel
Hello Cynthia,Thank you for your review ! We’re happy to hear you had an overall positive experience. We always strive to offer the best to our guests, and your feedback will help us continue improving.We hope to welcome you back for an even better stay next time!Best regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 13 sept. 2024 sur Expedia
Loved the location. Towel warming rack was appreciated Nice set up in the kitchen. Any concerns were addressed quickly.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 déc. 2024 par Your Hospitality Team, Gestion de l’hôtel
Hello John,Thank you for your perfect 5/5 review! We’re delighted to hear that you loved the location and appreciated the towel warming rack and kitchen setup. We’re also glad that any concerns were addressed promptly.We hope to welcome you back for another great stay!Best regards,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 août 2024 sur Expedia
8日間滞在しました。行きたい所がほぼ徒歩圏内と地下鉄駅も近いので便利です。設備も十分備わっているのですが、メンテナンスができていないのか、タオルドライヤーのスイッチが入らず、コーヒーメーカーは最後の2日間はお湯が出にくくなってしまいました。フェイスタオルは洗濯はしてありましたが、シミがついたもので気分が悪かったです。部屋は防音設備があるので他の部屋の音はあまり聞こえなくてよかったです。スタッフのメール対応は迅速でよかったです。設備のメンテナンスが残念でした。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 août 2024 par Anastasiia, My Maison in Paris, Gestion de l’hôtel
Dear Mayo,Thank you for taking the time to share your feedback with us!We're glad to hear that you found our location convenient and appreciated the soundproof rooms and quick email responses from our staff. However, we apologize for the issues you experienced with the towel dryer and coffee machine, as well as the stained face towels. We take your feedback seriously and will address these maintenance concerns to ensure a better experience for our future guests.We hope to have the opportunity to welcome you back and provide a more comfortable stay in our fully equipped and newly renovated apartments.Best regards,Your Hospitality Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Anastasiia, My Maison in Paris, Gestion de l’hôtel
Dear Arnold,Thank you for the high note you left to our residence! We are happy to know that your stay went well. We hope you enjoyed the nice location of the residence and our fully-equipped kitchen during your stay.We are looking forward to welcoming you back to Paris!Best regards,Your Hospitality Team
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 août 2024 sur Expedia
We loved our stay at the My Maison In Paris - Sentier. The room was so clean and it had even amenity that we needed. The communication from the staff was excellent. We were close to a metro and in walking distance to everything. We felt very safe in the hotel, however, the area at night does feel a pinch sketchy, although we managed it fine.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Anastasiia, My Maison in Paris, Gestion de l’hôtel
Dear Tim,Thank you so much for your kind words!We're delighted to hear that you loved your stay at My Maison In Paris - Sentier and found everything you needed in the room. It's great to know that our team's communication and the convenient location added to your experience. We appreciate your feedback about the area at night and are glad you still felt safe during your stay.We hope to welcome you back on your next visit to Paris!Best regards,Your Hospitality Team
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 15 août 2024 sur Hotels
Good location Comfortable but dark (minimal daylight )
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2024 par Anastasiia, My Maison in Paris, Gestion de l’hôtel
Dear Marin,Thank you for your feedback!We're glad to hear you enjoyed the location and found the apartment comfortable. We apologize for the limited daylight in the space. We will look at ways to improve this aspect for future stays in our Paris apartments so that you can have the best possible time there. We hope to welcome you back soon!Best regards,Your Hospitality Team