Note fondée sur 543 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,1 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,1 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2024 par Guest Relations Team, Gestion de l’hôtel
Dear Abdulkadir,Thank you very much for your feedback.The entire Team will be looking forward to your next visit.Kind regards,
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 12 déc. 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 déc. 2023 par Guest Relations Supervisor, Gestion de l’hôtel
Dear Selim,Thank you very much for your feedback.Please feel free to contact me to discuss further the elements that we could improve on your next visit.Kind regards,Adam DECOTTIGNIESGuest Relations Supervisor
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 juin 2023 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juin 2023 par Guest Relations Supervisor, Gestion de l’hôtel
Dear Dominique,Thank you very much for your feedback.Please feel free to contact us again to discuss further the issues of concern.Once again, we truly appreciate you taking the time to review your stay.Kind regards,Guest Relations Team
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juill. 2022 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 mai 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 mai 2022 par C., Gestion de l’hôtel
Dear Mr Andy, On behalf of the entire hotel team, I want to thank you for taking the time to share your experience with us. It is always encouraging to hear positive feedback. Thank you as well for your continued loyalty and for choosing us again as your home during your time in Paris. We always try to help make your time in the City of lights memorable, and being there for you during your stay with us is a pleasure. I wish you an excellent day and I sincerely look forward to welcoming you back once our renovations are completed. Sincerely,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2021 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2021 par Laura, Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Value Guest, Thank you for your feedback. Kind Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 mars 2020 par Laura, Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you very much for your feedback. We hope to see you soon. Kind Regards,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
11 janv. 2020 par Laura, Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you very much for your feedback We hope to see you soon. Kind Regards,
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 nov. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 nov. 2019 par Laura, Guest Relations , Gestion de l’hôtel
Dear Valued Guest, Thank you very much for your comment. We hope to see you soon. Kind Regards,
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 déc. 2018 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 déc. 2018 par Laura, Guest Relations, Gestion de l’hôtel
Thank you!