Note fondée sur 847 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,3 sur 5
84 % des clients le recommandent
4,4 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,4 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par lili

Très satisfait

Publié le 18 août 2014 sur Hotels
Hotel moderne et propre avec tous les équipements dans la chambre tel que four, machine a laver laveuse et sécheuse, produit de vaisselle, sel, poivre, produit entretien lessive... très pratique,un vrai petit studio. Il ne manquerai plus qu'il y ai un petit déjeuner gratuit inclus et se serait la perfection.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2014 par Brian, Gestion de l’hôtel
Je suis heureux d'entendre nos invités internationaux sont satisfaits de leurs chambres. Vous avez parcouru un long chemin et nous voulons vos vacances pour être le meilleur! Nous espérons vous revoir dans le furture. Brian Bell General Manager All Seasons Resort Lodging
5 sur 5
par sartori de perso

hotel superbe

Publié le 15 août 2014 sur Hotels
très bon hôtel, très bien situé au pied des pistes, accueil très bon, chambre très bien équipées ( cuisine,four, frigot, lave linge séche linge)et d'une belle qualité de déco. rien à redire.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2014 par Brian, Gestion de l’hôtel
Merci pour la critique positive. Nous sommes impatients de vous avoir de rester avec nous encore! Brian Bell General Manager All Seasons Resort Lodging
2 sur 5
par un voyageur

Pay for parking system is a joke!

Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
You cant even pay for parking with your stay at the front desk. Once you're down in the parking garage you have to scan a code, but of course your phone doesn't work in a basement parking garage, so then you have to remember to finish paying once you get back up to the top. Also, you cant pay for the whole stay either, you have to go back down and scann the code every day to pay. We missed the 24 hour expiration after our first day, because we were at an event when it expired (we were literally 1 hour and 6 minutes over the 24 hours from the prior day and they gave us a $65 parking ticket. Its's a joke because you can't even get in the garage without a room key, so it doesn't make sense that you can't just pay it at the front desk when you check in or out. The hotel itself is very loud with doors slamming all night. We wont be back and I wouldn't recommend staying here either.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 oct. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review and comments Jose. Unfortunately, we do not control the parking situation. We will pass along your comments though.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Nice property and location was beautiful!!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thanks so much for the great review Geneal! Please come back to see us again soon.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for the kind review Cindy. We appreciate it!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 oct. 2024 sur Expedia
Great place to stay and enjoy Park City! The rooms were spacious and clean and in the heart of things at Canyons. We will definitely be back!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review and comments Michelle. We are glad you enjoyed your stay.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Not clean, poor lighting, rugs we stained, TV's did not work with remotes, mold on the shower curtain and had a smell to the room. Lovely area but did not meet expectations. Only stayed one night for a two night stay. Hope this was a off season mishap.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review and comments Darin. We will look into the issues you mentioned. Next time please let us know and we will be happy to move you to another room.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
Loved it! We will be back!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for the great review Brandon. We appreciate it!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 sept. 2024 sur Expedia
It was a great stay, nice and quiet, and very clean
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
Thank you for the review and comments Katherine. We appreciate it!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
Relaxing!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 sept. 2024 par Management, Gestion de l’hôtel
We're so glad you enjoyed your stay at Sundial Keri. Please come back to see us soon!