Note fondée sur 363 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,5 sur 5
76 % des clients le recommandent
3,7 Propreté de la chambre
3,9 Service et personnel
3,7 Confort de la chambre
3,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 sept. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Friendly helpful staff
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 sept. 2024 sur Expedia
Carpet was filthy. Otherwise bedding and bathrooms were clean.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 sept. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 sept. 2024 sur Expedia
Easy check-in & delicious cookies. Room was clean & comfortable except for the smell of stale pool water. Breakfast was very good but waiter was too busy socializing to ask our beverage requests.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 août 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 26 août 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
nice and quiet and had everything we needed for a quick overnight stay
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 août 2024 sur Expedia
Our room did not have the air conditioner on when we arrived on a very hot day. It took a long time for the room to cool down after the air was turned on. There is no elevator to the second floor so we had to carry the suitcase up the stairs. Hotel is very dated. It needs some updates. Expensive for what you receive.
3 sur 5
par un voyageur de Marshfield

Publié le 21 août 2024 sur Expedia
It is was it is not terrible but not real great