Note fondée sur 237 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,4 sur 5
60 % des clients le recommandent
3,4 Propreté de la chambre
3,6 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 déc. 2024
The room itself was clean and was fine for a night. It was actually a pleasant surprise for a change to see laminate flooring. And nicer to see a motel /hotel TV with more than the same old channels. Only issues were the room phone didn't work, one of the lights was broken and some of the towels were torn. But other than that, a surprisingly good stay at a decent price.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 déc. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

CLEAN!!! KIND!! PROFESSIONAL!

Publié le 5 oct. 2024 sur Hotels
4 sur 5
par un voyageur de Independence

Publié le 1 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 oct. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Candice,Thank you for the excellent review! Maz K.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 sept. 2024 sur Expedia
Nice area
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Nancy Y., Gestion de l’hôtel
We are glad you had a great experience and appreciate your feedback! We look forward to providing you with all of your future lodging needs. Nancy Y.#Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
18 sept. 2024 par Brand Experience Team, Gestion de l’hôtel
Hi Casey, Thank you for the 5-star rating! Natalie #Team6
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 sept. 2024 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
1 sur 5
par un voyageur

You get what you pay for in 3rd world USA

Publié le 10 sept. 2024 sur Hotels
Absolutely attrocious very nasty hotel. There were crumbs on the counters, a dirty old Tshirt hanging on a shelf. A dirty broken glass filled with coffee inside of the microwave, black mold in the bathroom, holes in the floors, very uncomfortable bed, broken and loud air conditioner unit. Rude manager with what it looked like his teenage son, peeped into the windows with full face view in the morning, violating my privacy
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 sept. 2024 sur Expedia
Super nice people work there definitely stay again