Note fondée sur 932 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,1 Propreté de la chambre
4,0 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Not of 4* standard
Publié le 26 févr. 2022 sur HotelsThis is a run down hotel for business travellers. The hotel does not give a 'clean feeling' (stains on carpets, windows not closuing, tap leaking, unstable A/C, etc) and the service is careless (with the exception of the night manager Drew how made a difference). Same impression after several stay. What is management doing?
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 févr. 2022 par Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for sharing your feedback. Our team will review your feedback to ensure we address the issues during your visit.
par un voyageur
Publié le 25 avr. 2019 sur Expedia
par un voyageur
Nice hotel
Publié le 5 sept. 2018 sur HotelsNice and charming place, good restaurant and fitness room
par un voyageur
Hôtel d’affaires haut de gamme
Publié le 26 janv. 2018 sur HotelsCet hôtel offre tous les services nécessaires pour un voyage d’affaires efficace : petit-déjeuner, 2 restaurants, salle de sport, piscine, navette pour les entreprises du coin
par un voyageur
Publié le 29 sept. 2024
Nice property and very quiet
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 oct. 2024 par Angie, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your rating! We really appreciate your feedback and are glad to hear you had a positive experience
par un voyageur
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2024 par angie, Gestion de l’hôtel
Thank you so much for your fantastic 5/5 rating! We’re thrilled to hear you had such a great experience
par un voyageur de Scotch Plains
Publié le 19 sept. 2024 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 18 sept. 2024 sur Hotels
I didn’t get the room I was supposed to get. It was loud and smelled weird.
par un voyageur
Publié le 14 sept. 2024 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 12 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 sept. 2024 par angie, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to rate your recent stay with us. We are sorry to hear that your experience did not meet your expectations.We would greatly appreciate more details about your stay so we can address any specific issues you encountered. Your feedback is invaluable in helping us improve our services and ensure a better experience for all our guests.