Note fondée sur 905 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,8 sur 5
85 % des clients le recommandent
2,7 Propreté de la chambre
3,1 Service et personnel
3,0 Confort de la chambre
2,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 29 mai 2024 sur Expedia
Chambres salles à notre arrivée. La personne à l’accueil nous offre une autre chambre…salle a nouveau! Il aura fallu changer par trois fois pour avoir « quelque chose » à la limite de l’acceptable Emplacement pratique car près des restaurants Je ne recommande en aucun cas cet endroit De plus, un petit cours d’anglais pour le personnel serait de mise
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2024 par Nishaye RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Hello Jacinthe, Thank you for taking the time to complete our guest survey from your recent stay at the Red Roof Inn Parsippany. I am sorry you had a less that a satisfactory experience due to the upkeep of the rooms and the convenience of the location not meeting your expectations, prompting your 1/5 score. Please accept our sincerest apologies for the impact this had on your stay with us. It is important to know that we value your feedback and your comments will be shared with our Red Roof management in an effort to have these issues addressed and resolved to prevent the same occurrence in the future.At Red Roof, it is our intention to have your confidence in our abilities to prevent similar problems in the future. Please know that we value you as our guest and appreciate your business. We would love to have another chance to provide you with a better experience at our hotel the next time you're in town.Sincerely,NishayeRed Roof ManagementRediResponse Specialist
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 19 mai 2024 sur Expedia
My room is reserved for other personnes. Wehen i come to motel, the réceptionnist said me that the réservation is not complet. Plaise refund me and pay me the dedomagment because i call to canada for france i paied 168$ cad. Thanks
Commentaires de Gestion de l’hôtel
20 mai 2024 par Oniel Rediresponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Thank you Bouzid, for taking the time to write a review of your stay at the Red Roof Inn Parsippany. Please accept our most sincere apologies for the situation you've mention. Know that at RedRoof your feedback is appreciated and will be taken into consideration to makes changes to ensure your satisfaction. Thank you again for posting your review. I do hope that you will return to our hotel, or any of our other brand locations, in the future. Sincerely,OnielRedRoof ManagementRediresponse Specialist
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 22 déc. 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 déc. 2023 par Chevanese RediResponse Specialist, Gestion de l’hôtel
Thank you, Sylvie, for being our guest at the Red Roof Inn Parsippany. We value you as a our guest and welcome your 3/5 rating. In the future, please consider adding comments to your survey to let us know what we’re doing well and where we can improve. At Red Roof, your feedback is critical as we strive to deliver a clean, comfortable and value-based stay to all guests.Thanks again and we hope you’ll visit us again on your next trip!Sincerely,ChevaneseRed Roof ManagementRediResponse Specialist
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 9 oct. 2023 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 28 mai 2022 sur Expedia
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 7 nov. 2021 sur Expedia
Ok for what you pay
5 sur 5
par un voyageur

Perfect

Publié le 14 nov. 2019 sur Hotels
Perfect
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 avr. 2019 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur de Saint-Jerome, QC

Publié le 2 janv. 2019 sur Expedia
Nous avons été très déçus de notre séjour au Red Roof Inn. L’hôtel en tant que tel est bien situé et près de tous les services, mais étant collé sur l’autoroute, c’était très bruyant. Difficile de dormir à cause des bruits et de la lumière dans la chambre. Chambre minuscule et désuète. Pas de frigo. Lavabo hors de la salle de bain. Le matelas était très inconfortable. Les draps étaient tâchés dès notre arrivée. La femme de chambre n’a pas changé les draps après 5 nuits et n’a pas fait le lit non plus. Le plancher de la chambre était recouvert d’un tapis, sale et collant. Donc, une chambre très mal isolée (bruyante), mauvaises odeurs dans la chambre, tapis collant, pas de service ménager, et le matelas n’était pas confortable. Je n’y retournerai pas et je ne recommande pas cet hôtel.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 29 juill. 2018 sur Hotels