Note fondée sur 282 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,9 sur 5
93 % des clients le recommandent
4,9 Propreté de la chambre
4,9 Service et personnel
4,9 Confort de la chambre
4,9 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur de France

Petit hôtel de charme

Publié le 3 déc. 2017 sur Expedia
Pour : Son charme.
Contre : Le bruit de la soufflerie dans la chambre
Emplacement : Quartier paisible. Nombreux restaurants. Visiter les vignobles sur les collines. Hearst-Castle n’est pas loin.
Charmant hôtel convivial proche du centre-ville de Paso Robles ( nombreux restaurants). Chambre vaste et lumineuse décorée et meublée avec goût. Bar à vin animé, petite restauration. En libre service à la réception et dans la bibliothèque: boissons chaudes, cookies, confiseries, eau en bouteille. Petit déjeuner- buffet chaud et froid copieux et raffiné. Cour intérieure avec 2 cheminées, décorations de Noël. Seuls petits défauts: pas de vue et bruit de l’air pulsé dans la chambre. Je recommande cet hôtel.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 janv. 2018 par GM, Gestion de l’hôtel
Merci pour votre recommandation! Sincerely, Jayne Christman, General Manager
4 sur 5
Recommandé
pour Tout le monde
par Socrate de Montreal, Canada

Very nice but...

Publié le 30 mai 2014 sur Expedia
Yes this hotel is very nice. However, if you seek tranquillity, the interior court at night is very noisy and you will not be able to sleep before everybody is out to sleep. The fact that this hotel does not offer restauration is not a problem, since there are very nice restaurants around, namely Bistro Laurent (for French bistro lovers only)!!
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Hotel, Gestion de l’hôtel
Hi Raymond,Thank you much for taking the time to review our hotel. I am thrilled that you enjoyed your stay with us.I hope that you will think of us again on your next visit to Paso!Sincerely,Jayne Christman, General Manager
4 sur 5
par un voyageur

Pleasant stay

Publié le 20 juill. 2024 sur Hotels
I'd like to give Hotel Cheval a 4.5. Good points: beautiful property, right in the middle of Paso Robles, with s'mores @ night and nice breakfast in the morning. Not as good: there is kind of an odd vibe to the place: extremely expensive for limited amenities ($600+/night) but staff seemed...green. I recommend the property but would only stay there again at a lower rate.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Hotel, Gestion de l’hôtel
Hi Karen,Thank you so much for your feedback. I did message you privately and we have taken all your critiques to heart and will work hard to remedy some of the issues raised.Sincerely,Jayne Christman, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 14 juill. 2024 sur Expedia
Charming property with great service! Awesome downtown location and would highly recommend!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Stables, Gestion de l’hôtel
Hi Rhonda,Thank you for your review, we value your feedback. I am pleased that you enjoyed our location, a short walk to some great food, wine and shopping!Sincerely,Jayne Christman, General Manager v bv
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 juill. 2024 sur Expedia
We’ve been here several times and it’s always a favorite. Wonderful staff, beautiful property and great location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 juill. 2024 par Stables, Gestion de l’hôtel
Hi Elizabeth,Thank you for choosing to stay with us again. We value your return visits!See you soon,Jayne Christman, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 1 juin 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par Hotel, Gestion de l’hôtel
Hi,Thank you so much for your review, we value your feedback.Please do come back and see us again.Sincerely,Jayne Christman, General manager
5 sur 5
par un voyageur de Los Angeles

Publié le 1 juin 2024 sur Expedia
Lovely hotel with very special qualities and unique for Paso. First time staying here as it was very hard to get a reservation as we came to discover that people come back time and time again so they book up quickly with so few rooms. After a glitch at the beginning, the general manager went out of her way personally to ensure our stay was as wonderful as we had hoped it would be- very had a wonderful getaway. For sure go for the s’mores as they were outstanding and fun and so different! Thoroughly enjoyed this property and hope to be able to book a room here again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 juin 2024 par Hotel, Gestion de l’hôtel
Hi Susan,Thank you for your understanding.I am thrilled that you enjoyed your stay with us and are looking forward to a return visit!Sincerely,Jayne Christman, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 28 mai 2024 sur Expedia
More like a B&B, with an outstanding staff that make you feel at home.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mai 2024 par Hotel, Gestion de l’hôtel
Hi Edward,Thank you so much for your review, we really appreciate your feedback.Sincerely,Jayne Christman, General Manager
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 9 avr. 2024 sur Expedia
Peaceful. Beautiful. Great people. Stunning property with all the right touches.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 avr. 2024 par Hotel, Gestion de l’hôtel
Dear Charles,Thank you so much for your review, we are so pleased that you enjoyed your stay with us.Please come back and see us again!Sincerely,Jayne Christman, General Manager