Note fondée sur 30 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,1 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
3,1 Confort de la chambre
2,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 31 mai 2019 sur Expedia
L'hotel n'est pas dutout conforme aux photos, ou alors après un tsunami. La chambre est décevante.
par un voyageur de metz
Calme et proche plage
Publié le 8 déc. 2017 sur ExpediaUn hôtel avec un designe loft. Trés bien. Ali un des réceptionnistes est très sympathique.
Nous avons juste eû un souci de réservation. Mais c’ est En cours de traitement.
par un voyageur
Publié le 19 août 2014 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 juill. 2015 par Guest Relations Officer, Gestion de l’hôtel
Dear customer, thank you very much for providing us with a feedback after staying at the The Oddy Hip Hotel. Every room is clean, design and chic. We are very sorry that you didn't have the experience we expected. We are looking forward to welcome you back in the future for another fabulous experience. Guest Relations Officer The Oddy Hip Hotel.
par un voyageur
Publié le 21 janv. 2020 sur Hotels
Kackerlackor o skitigt samt nerslitet o dåligt tryck i kran. Toan funkade iaf, stenhårda sängar och massor med mygg pga att det inte fanns nät i toajalusin.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 janv. 2020 par Team OYO, Gestion de l’hôtel
Hej, vi är ledsna att se att du inte är nöjd med våra tjänster. Du kan vara säker på att vi strävar dag och natt för att säkerställa en bekväm vistelse i framtiden. Hälsningar, Team OYO
par un voyageur
Stay away
Publié le 7 janv. 2020 sur HotelsNo lift wanted to put me on top floor finally gave me a first floor room but there were stains on furniture,bedding bathroom including mould broken trim and tiles ,rust on all taps that needed discaling.a varnish bottle on floor phone in draw not connected no bath and asked about tv not connected he said problems with tv .no means of making a drink in the room .stopped there one night out of 5 and went to check out at 9.30 next day and had to wake manager who was asleep on settee and cats running in and out .please refund me as i wouldn’t even give it a star rating .i moved to hotel the crib and it was same star but perfect.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 janv. 2020 par Team OYO, Gestion de l’hôtel
Hi, Raymond! We regret the unpleasant experience you had with us. We are continuously working on improvements. Looking forward to serving you better. Regards, Team OYO
par un voyageur de Perth WA
Publié le 28 mai 2019 sur Wotif
The pictures online are far better than reality. Does not look anything like pictures online. Room basic to saw the least
par un voyageur
Publié le 21 mai 2019 sur Expedia
ห้องพักเก่า ทีวีก็เสีย ตู้เย็นก็ไม่เย็น แต่เงียบไม่มีเสียงรบกวน
par un voyageur
Aldrig mer den här hotel
Publié le 15 mars 2019 sur Hotelspar un voyageur
Attentive staff, good location but room for improv
Publié le 1 mars 2019 sur HotelsThe staff is very nice with the guests and try to honestly help you with anything. Rooms are quite big (I’ve stayed in two) but with someone wearing signs that could be addressed. Also, the standard rooms share a connecting door with the superior rooms — which are locked at all times, but unfortunately make a lot of noise to come to your room. Overall, good experience, nice decoration and friendly staff!
par un voyageur
저렴한 이유는 있다
Publié le 1 mars 2019 sur Hotels직원들은 친절하였다
하지만 시설은 ...저렴하기 때문이라고...