Note fondée sur 10 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,8 Propreté de la chambre
3,7 Service et personnel
3,5 Confort de la chambre
3,7 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 1 mars 2020 sur Hotels
Pas de parquing pour scooter ou voiture,climatisation à bout de souffle,odoeur dégoût thailandais !!!dans la salle de bain, vu sur un espace ....... poubelle. Bien situé
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 mars 2020 par Bow, Gestion de l’hôtel
Désolé pour l'expérience désagréable que vous avez eue avec nous, merci de nous en informer et nous travaillerons sûrement vers une meilleure expérience client à l'avenir. Cordialement, Bow
par un voyageur
Publié le 8 janv. 2020 sur Expedia
Correct sans plus difficile de communiquer
Difficulté à trouver même si nous étions devant. Pas de OYO d’indiquer à l’extérieur
par un voyageur
Central oriented hotel
Publié le 27 févr. 2020 sur HotelsEverything was great, as long you have a room on the
backside!
It took me 2 hours to find the building. Why not put in your reference: near the tall Paradise Hotel! Everybody knows this!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 févr. 2020 par James , Gestion de l’hôtel
Hi, Luc! Thank you for the bright stars :) Looking forward to your continuous love and support. Regards, James
par un voyageur
性價比很高的酒店
Publié le 14 févr. 2020 sur Hotels房間很乾淨,這個價位還有陽台真的性價比很高了。附近有很多7-11,再走前面一點還有大型商場,裡面有超市,很方便。房間的枕頭床墊之類的全都很舒服,插頭也很多不會不夠用。唯一不太滿意的是樓下有很多酒吧,晚上超級吵,還會有一直播音樂超大聲的車經過,但是房間的隔音很差,晚上都能聽到挺響的聲音,容易失眠的人不太建議選這間酒店,但我因為兩天白天都玩太累了,所以晚上很容易就入睡了。另外它的供電是要把鑰匙插到取電框裡才能有電,但是當鑰匙一離開取電框,所有電、是所有所有的店都會立刻停掉,所以進門到取電框這個距離都是要摸黑的,怕黑的我每次進去都會有點慌。。。但整體來說這家酒店我還是很喜歡的,性價比高,而且位置方便,而且酒店職員都很好,好幾個人都會說中文的。一開始看到酒店說沒有行李寄存服務的時候還有點擔心行李怎麼辦,但後來問過職員之後,(可能因為人不多而且我箱子小)他們還是讓我把行李寄存在樓下的。
Commentaires de Gestion de l’hôtel
15 févr. 2020 par Team OYO, Gestion de l’hôtel
Hey, We always love to hear from you. Happy to know that you liked our services. Thanks a ton for staying with us. Looking forward to hosting you soon :) Regards, Team OYO
par un voyageur
Publié le 1 févr. 2020 sur Expedia
I've message the owner about the room cancellation. I get no response from them, not sure if they charge me for that room
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 févr. 2020 par Team OYO, Gestion de l’hôtel
Hi, We regret the unpleasant experience you had with us. We are continuously working on improvements. Looking forward to serving you better. Regards, Team OYO
par un voyageur
Did not honor reservation!
Publié le 13 janv. 2020 sur HotelsBooked this place in July for a New Years stay December - January. Arrived at 2am to find out that they would not honor my reservation and forced us to find another hotel (which cost us double). I submitted a refund request with hotels.com and now this hotel won't even confirm that they failed to honor our reservation so i can get a refund.
I would never stay here or at another OYO hotel ever again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 janv. 2020 par Team OYO, Gestion de l’hôtel
Hi, Eric! We regret the unpleasant experience you had with us. We are continuously working on improvements. Looking forward to serving you better. Regards, Team OYO
par un voyageur
Publié le 8 janv. 2020 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
26 janv. 2020 par Team OYO, Gestion de l’hôtel
Thanks for rating us superbly, Kaan! Glad to know that you loved our services :) Regards, Team OYO
par un voyageur
Publié le 28 déc. 2019 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 janv. 2020 par Elena, Gestion de l’hôtel
Glad to see you have rated us superb, We will keep delighting our guests and promise to keep service standards high. Regards, Elena!
par un voyageur
Publié le 1 sept. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 sept. 2019 par vicky, Gestion de l’hôtel
Hello, thank you for choosing tangcheng holiday hotel. Thank you for your valuable opinions and Suggestions. We will continue to improve and grow.We look forward to seeing you again
par un voyageur
Publié le 15 juill. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2019 par vicky, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your comments, we will continue to improve, wish you a pleasant journey