Note fondée sur 423 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 18 déc. 2023 sur Expedia
Genial je recommande
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 déc. 2023 par Wicharn-FOM, Gestion de l’hôtel
Dear Sebastien,Thank you ever so much for your wonderful feedback. It’s fantastic to review your stay with us was 5/5 we look forward to serving you again soon.Best wishes,The Management Team
par un voyageur
Publié le 29 oct. 2023 sur Expedia
Voyage avec mes deux filles pour les vacances, l'hôtel et le personnel sont vraiment agréables.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
1 nov. 2023 par Wicharn-FOM, Gestion de l’hôtel
Dear Sebastien,Thank you very much for sharing an excellent review of your stay and wonderful comments complementing the resort facilities, services, friendly and professional attitude of the resort team. We always looking forward to seeing you coming back!Best wishes,The Management Team
par un voyageur
Publié le 2 mai 2023 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 mai 2023 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear VIRGINIE,Thank you very much for your great review scores. We wish your travels will bring you back to The Nature Phuket again in the near future.Kind Regards,
par un voyageur
Publié le 31 déc. 2022 sur Expedia
Tout était parfait
Commentaires de Gestion de l’hôtel
2 janv. 2023 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Cher OlivierMerci beaucoup pour votre avis sur votre expérience pendant votre séjour avec THE NATURE PHUKER. Nous sommes heureux de voir que vous avez apprécié votre séjour, nous nous efforçons de fournir une expérience de service supérieure à chaque client.Kind Regards,
par un voyageur
Publié le 17 déc. 2022 sur Expedia
par un voyageur
Publié le 14 déc. 2022 sur Expedia
Gentillesse et professionnalisme du personnel. Petit déjeuner très varié et très bon.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
21 déc. 2022 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Chère RAFICAMerci beaucoup pour vos excellentes notes et pour avoir partagé votre récent séjour avec nous ici! Vos compliments ici nous inspirent beaucoup pour faire un excellent travail. Nous souhaitons que vos voyages vous ramènent à nouveau à The Nature Phuket dans un proche avenir.Sincères amitiés,
par un voyageur
Publié le 20 août 2022 sur Expedia
Super hotel
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 août 2022 par Hotel Management, Gestion de l’hôtel
Dear Hamdi,Thank you very much for your great review scores and sharing your recent stay with us here! Your compliments here are very inspiring us to do a great job onwards. We wish your travels will bring you back to The Nature Phuket again in the near future.Kind Regards,
par un voyageur
Publié le 8 févr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2022 par Audi, Gestion de l’hôtel
Dear Guillaume,
Thank you very much for sharing your comment here!
We hope to have an opportunity to accommodate and better serve you here again.
Kind regards,
Audi
Front Office Manager
par un voyageur
Best pRapport qualité prix
Publié le 23 janv. 2022 sur HotelsTrès belle hôtel rapport qualité prix, au calme du bruit de patong et ses bars,
Accueil très chaleureux p
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 févr. 2022 par Audi, Gestion de l’hôtel
Dear Jeremie,
Warm greetings from “The Nature Phuket”!
Thank you for taking a moment to share your experience after your stay at “The Nature Phuket”.
I am very happy to read that we met with your expectation during your recent stay. Please rest assured that I will share your comments with our team and I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services.
Once again, thank you for staying with us and looking forward to welcoming you back to “The Nature Phuket” as our valued guest in the near future.
Kind regards,
Audi
Front Office Manager
par un voyageur
Correct
Publié le 26 avr. 2020 sur HotelsTrès bien
Seul bémol le petit déjeuner pas adapté du tout aux personnes qui mangent sucré le matin, et le personnel qui parle très très mal anglais
Commentaires de Gestion de l’hôtel
31 mai 2020 par Alimin/AFOM, Gestion de l’hôtel
Dear Marie - Thank you for taking time to share your experience and give us a great figure! however we are so sorry for being unable to reach your expectations during your stay. Having noted your comments on breakfast, and our associates, we will review these with our team again for improvement and we do hope you give us another chance as we will definitely improve our services.