Note fondée sur 231 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
100 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,4 Service et personnel
4,2 Confort de la chambre
4,3 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 16 août 2024 sur Expedia
Le personnel a été exceprionnel dont Kee.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
6 sept. 2024 par Zenseana Resort and Spa Team., Gestion de l’hôtel
Dear Mamadou ,Thank you for making the amazing trip at Zenseana Resort and Spa.We thank you again for giving our team a good score! it is greatly appreciated. We look forward to welcoming you again to Zenseana , your second home in Thailand again.Best regards, Zenseana Resort and Spa Team.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 juill. 2024 sur Expedia
L’hôtel est très bien placé. Propre et spacieux. Le personnel est au petit soin. Je recommande.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 août 2024 par Zenseana Resort and Spa Team., Gestion de l’hôtel
Thank you for taking the time to share your experience during your recent stay with us. We take pride in providing excellent customer service and we are thrilled to hear that it was reflected in your stay.Thank you once again for your valuable feedback and we hope to have the pleasure of welcoming you back to Zenseana Resort and Spa in the future and providing you with an even better experience.
2 sur 5
par un voyageur

Publié le 4 mars 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 avr. 2024 par Operations Manager , Gestion de l’hôtel
Dear Sébastien,Warmest greetings from Zenseana Resort and Spa.As our valued guest, thank you again for your score and we look forward very much to welcoming you again to Zenseana Resort and Spa , your second home in Thailand again.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 oct. 2023 sur Expedia
I loved my stay at this hotel. I recommend it to everyone!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 oct. 2023 par Operations Manager, Gestion de l’hôtel
Dear Vincent,We sincerely thank you for your recent stay at Zenseana Resort and Spa and sharing your valuable feedback with us.Above all, we are happy to read that you enjoyed our resort that matter to us. Your desire to recommend it to everyone is appreciated as well as the acknowledgement for the service and memorable experience. We thank you again for giving our team a good score! Constructive comments like yours are keeping us very motivated, it is greatly appreciated.As our valued guest, thank you again for your detailed feedback and we look forward very much to welcoming you again to Zenseana , your second home in Thailand again.
2 sur 5
par un voyageur

Bof

Publié le 27 janv. 2023 sur Hotels
Quasi tous les réceptionnistes sont incompétents. Il faut se battre pour obtenir des réponses. Grand buffet de petit-déjeuner mais la qualité laisse à désirer.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 janv. 2023 par ้Narong W., Gestion de l’hôtel
It has been our great pleasure to welcome you at ZENSEANA Resort & Spa and thank you for sharing your feelings about your stay with us. We regret to know that our hotel did not meet your expectation, your valued comment has been well noted, we have instructed our team member to rectify the issues immediately. Rest assured that we will emphasize on training for the comfort of our future guests. We hope this experience will not impair your trust in ZENSEANA Resort & Spa and that you will give us the opportunity of welcoming you again soon
3 sur 5
par un voyageur

Très mauvais rapport qualité/prix

Publié le 17 janv. 2023 sur Hotels
Hôtel vraiment sur côté. Plus mauvais rapport qualité/prix de patong je pense. J’ai réservé la panorama room, mais pas de panorama malheureusement… la chambre est petite pour un 4* en Thaïlande. Gros trafic dans la rue devant l’hôtel à n’importe quelle heure. Le wifi est d’une faiblesse impressionnante. Et surtout, ce qu’ils ne vous disent pas, c’est que l’hôtel est entouré de 2 mosquées, donc forcément, 5x par jour, appel à la prière. La journée c’est pas bien grave, mais le matin à 4-5h c’est plus compliqué. Je pense vraiment que vous pouvez trouver bien mieux dans patong vu le prix
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2023 par ้Narong W., Gestion de l’hôtel
I am sorry to read that the noisy from mosque near hotel cause an inconvenience and not meet your expectation. Especially, hotel is located close to local community and mosque. There are longtime local culture and religion beliefs of Muslims which out of our hotel control. For the room size has been mention on room description. However, I am sorry to read that our hotel not meet your expectation. Thank you again for your feedback and we still do hope that we will have the pleasure of welcoming you back to ZENSEANA Resort & Spa.
4 sur 5
par un voyageur

Clean hotel

Publié le 6 mars 2022 sur Hotels
The hotel is clean and practically everything is new. The only problem is that you wake up at 0500 AM because the mosque which is not very far from the hotel announces the morning prayer and that twice.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 mars 2022 par ้Narong W., Gestion de l’hôtel
Thank you very much your recent visit at ZENSEANA Resort & Spa and for having taken the time to write a review. Thank you for all your kind comments. I am sorry to read that the prayer from mosque caused such an inconvenience to you. For this matter was out of our control as their were long time culture and religious belief. May I take this opportunity to thank you very much for the visit. We all look forward of hopefully having the pleasure of welcoming you back to ZENSEANA Resort & Spa in the future.
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 31 déc. 2021 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

vraiment top.

Publié le 3 mars 2020 sur Hotels
un.hotel au top service et personnel rien a redire gentillesse se plient en 4pour vous vraiment je le conseille
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 mars 2020 par Looktan, Gestion de l’hôtel
Thank you for taking your time for the review and giving us a perfect rating . we love to hear about our great staff and services. we really appreciate it and hope to welcome you again soon.
5 sur 5
par un voyageur de Montréal

Publié le 15 janv. 2020 sur Expedia
Wow ! Rooftop was really nice. The room was clean and pretty. We loved it !
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 janv. 2020 par Ann/Ecom, Gestion de l’hôtel
Thank you for your kindly, we appreciate that.