Note fondée sur 112 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
81 % des clients le recommandent
4,5 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
1 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 16 févr. 2019 sur Hotels
5 sur 5
par un voyageur

Très bien.

Publié le 18 juin 2017 sur Hotels
Un bel appartement à un prix plus que raisonnable. A l'écart du centre ville. Le coin est très calme. A prévoir un moyen de locomotion pour se déplacer. Je recommande pour les couples.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 5 avr. 2023 sur Expedia
It was a lovely hotel spotlessly clean, lovely pool and gym the only down side was we were on the 3rd floor and the staircase realy could have done with a handrail, my wife made us move to a ground floor suite so there was no stairs to climb. something for the hotel to think about
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 mars 2023 sur Expedia
The staff was very friendly. It looked very clean. A little outdated and small. Good sized balcony overlooking the pool. Pool was cold as there is coverings above it. No elevator, but only 3 floors so not a big deal. Cons: cockroaches in the room, our bed was very uncomfortable, anything entertaining is a couple miles away, so either walk or get a grab. The toilet would not flush. You do exit in an alley, but we did not feel unsafe, just a bit smelly in places. We ended up cutting our time here short and got by the beach for about the same price.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 3 déc. 2022 sur Expedia
ok
4 sur 5
par un voyageur

No smile

Publié le 4 sept. 2022 sur Hotels
No smile. No intro to the room and facility use. Customer service could be better.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2022 par Double D Boutique Residence, Gestion de l’hôtel
THANK YOU.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 avr. 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
13 mai 2022 par Double D Boutique Residence, Gestion de l’hôtel
Thank you very much. :)
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 31 mars 2022 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 avr. 2022 par Double D Boutique Residence, Gestion de l’hôtel
THANK YOU :)
3 sur 5
par un voyageur de TOKYO

Publié le 13 mars 2020 sur Expedia
食器はありますが食事をするテーブルと椅子は無いです