Note fondée sur 11 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2,6 sur 5
100 % des clients le recommandent
2,6 Propreté de la chambre
3,2 Service et personnel
2,8 Confort de la chambre
2,4 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 juin 2024 sur Wotif
Front dusk staff to very nice they treated like
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 avr. 2023 sur Expedia
this place is really run down. cockroaches in rooms.
3 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 14 janv. 2020 sur Hotels
1 sur 5
par un voyageur

히소호텔 별로 입니다.

Publié le 18 mars 2019 sur Hotels
이게 호텔이냐 여인숙이지 개미, 파리 벌레는 기본 옵션이고 에어컨에서 물이 폭포처럼 흘러요. 샤워타올 3개를 깔았는데 바닥이 워터파크였습니다.
1 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 mars 2019 sur Expedia
Breakfast was very bad. no regular coffee no ” bufe” The room ” superior” was not as same as the Picture show. The bed was very very hard, it says its free toiletries there was nothing at all The pool area was not same as the picture say at all, it was glass around the poolarea The lock to the room didnt work The room smelled of mould
2 sur 5
par un voyageur de Ch

Publié le 2 janv. 2019 sur Expedia
部屋にはシャワーだけですが、お湯の温度が一定では無く、熱くなったり、水になったりで大変でした。ホテルの宿泊客は大半がインド系で、部屋のドアは開けっ放しにしているは、夜中に廊下で大声で他の部屋に呼びかけたり、ノックし続けたりとにかく呆れる酷さでした。バンコクでもインド系が多いホテルに泊まったことが有りますが、こんなに酷くは無かったので多分かなり安いホテルだからかな?従業員はフレンドリーで良かったけど、次は無いですね。
4 sur 5
par un voyageur

Near to All Good Locations

Publié le 18 oct. 2012 sur Hotels
It was very nice Trip. Good Hotel Accomdation,, good location near to Heart ( Walking Start).
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 avr. 2012 sur Hotels
2 sur 5
par un voyageur de Canada

bit of a fail

Publié le 22 déc. 2011 sur Hotels
this hotel looks great online... but the rooms were pretty low quality, bad smell in the bathroom, hotel staff was just brutal to deal with. especially this one guy wearing glasses at the front desk, I almost wanted to leave to another hotel because of his arrogantness...I definitely wont stay at this hotel again, mainly because of the staff. The hotel is in an ok area, the roof top patio is pretty nice, and so are the people up there... with they owned the hotel rather then the current owners
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 15 déc. 2011 sur Hotels