Note fondée sur 294 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
76 % des clients le recommandent
4,0 Propreté de la chambre
4,1 Service et personnel
4,1 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
2 sur 5
par un voyageur

Très décevant, même si le lieu est central

Publié le 26 déc. 2019 sur Hotels
Il n’était pas précisé que la chambre donnait sur le toit du parking du centre commercial Central Festival (bruits incessants et les portes fenêtres ne suffisent pas insonoriser). Des fourmis, et des cafards dans le studio (c’est la Thaïlande, mais quand même), et pas de ménage pendant les trois jours (le lit est à peine fait). D’autres appartements sont disponibles dans cette copropriété, il vaut mieux miser sur d’autres agences de location...
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 déc. 2019 par Nok, Gestion de l’hôtel
Dear Khun Ali, we appreciate taking the time to write this review. We are very sorry to hear that your stay did not meet your expectations. We will work hard to fix the issue that you had experienced. Thank you for your staying and we look forward to welcoming you again. Best regards, Nok, Honeys Property Service.
4 sur 5
par un voyageur

très bien

Publié le 4 déc. 2019 sur Hotels
condo bien grand, bien équipé avec vue sur la mer, personnel agréble, à votre service. mais je n'ais pas eu de chance ce jour là je voulais me reposer du voyage depuis la france et l'après midi sur le même étage ils faisaient des travaux dans un appartement donc beaucoup de bruit. mais après 5:00pm ça s'est arrangé.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
10 déc. 2019 par NOK, Gestion de l’hôtel
Dear Khun Daniel, Thank you for taking time to write your review. We are glad that you are happy to stay with Honey. However, we are sorry about our service is not comfortable for you. We hope you will come back to stay with us again soon. Thank you very much. Best regards, Nok, Honeys property Service
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 20 sept. 2019 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
22 sept. 2019 par NOK, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, Thank you for stayed with Honeys. We appreciate your feedback, and we hope to service you again soon. Thank you very much. Best regards, Nok, Honeys Property Service.
4 sur 5
par michel de doha

hotel tres bien placé pres de la mer

Publié le 15 juill. 2016 sur Hotels
Super séjour dans ce pays comme à l'habitude. Deplacement facile en mobilette. sourires toujours acceuillants. Pour l'hotel : matelas à changer dans cette chambre.
2 sur 5
par un voyageur de Selangor

Publié le 14 août 2024 sur Expedia
The property is situated in close proximity to the beach, which can be reached within a walk of 1-2 minutes by entering through the back door. It was easy to find food and to go shopping. What I did not like was the extra bed mattress, as it was too thin until I could feel the bed frame poking my chest. I wish they could have or provide better quality than just doing a sake of money.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
25 août 2024 par Ajay, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are very sorry that the thing happened to you. While we wish, you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to fix the issue that you experience. we hope that you give us a chance to come back to stay with us for next time. Thank you and we look forward to seeing you again. Best regards, Honeys Property Service.
4 sur 5
par un voyageur de NEW HYDE PARK

Publié le 4 août 2024 sur Expedia
Staff walk into the room without getting the go-ahead while I was sleeping inside
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 août 2024 par Ajay, Gestion de l’hôtel
Thank you for give us a perfect review. We are so glad to hear that you had a great experience with us. We work hard to make sure that our team operates and services efficiently to the customer. We hope you will come back to stay with us again soon. Thank you and we look forward to welcoming you in the future
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mai 2024 sur Expedia
バルコニーへのブラインドの調子が悪かった
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 mai 2024 par Ajay, Gestion de l’hôtel
Thank you for your feedback. We are very sorry that the thing happened to you. While we wish, you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. We work hard to fix the issue that you experience. we hope that you give us a chance to come back to stay with us for next time. Thank you and we look forward to seeing you again. Best regards, Honeys Property Service.
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 8 avr. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
9 avr. 2024 par Ajay, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your positive review very kind of you hope we will welcome you again soon.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 27 mars 2024 sur Expedia
We have stayed here many times, and have enjoyed our stays.property is in a prime location opposite the beach, and next to mall Bhat bus run in either directions on opposite sides of property. This is not a new development, and the individual studios vary a great deal based on individual owners tastes layout, views, and features. Honey does a good job in managing properties, cleaning crew are very hard working, and Ajay does a great job trouble shooting and maintaining individual properties issues.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mars 2024 par Ajay, Gestion de l’hôtel
Dear Sir Thank you for your nice comment ,it's really kind to us, we will do our best to keep our good standard, hope we welcome you back in the future
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 25 mars 2024 sur Expedia
Excellent!
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 mars 2024 par Ajay, Gestion de l’hôtel
Thank you very much for your positive review very kind of you hope we will welcome you again soon