Note fondée sur 852 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,6 Propreté de la chambre
4,5 Service et personnel
4,6 Confort de la chambre
4,6 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Publié le 4 juin 2024 sur Expedia
Propre, spacieux, lits confortables
Construction de seulement quelques années
Malheureusement la douche n’est pas pratique: le rideau de douche est trop petit; il faut attendre 20 - 30 minutes pour avoir de l’eau chaude tôt le matin (pour moi c’était à 4h 40)
Commentaires de Gestion de l’hôtel
5 juin 2024 par Menandro M. - GM, Gestion de l’hôtel
Salut Marian - Nous sommes très heureux d'apprendre que votre séjour parmi nous a été agréable. Vous présentez nos plus sincères excuses concernant le problème de l'eau chaude. Il s'agissait d'un problème inattendu indépendant de notre volonté et, en raison de l'heure à laquelle nous n'avons pas pu y remédier avant que les invités ne commencent à se préparer pour leur journée. Le problème a été résolu et nous espérons que vous nous donnerez une autre chance lors de votre prochain voyage à Peace River!
par un voyageur
Publié le 24 oct. 2023 sur Expedia
Excellent service!
par un voyageur de Montreal
Publié le 27 oct. 2018 sur Expedia
A ne pas confondre avec le Nova Inn, le Chateau Nova se trouve a l'extremite ouest de la ville pres de l'hopital dans le secteur West Hill de Peace River environ trois kilometres du centre-ville. Voiture necessaire pour s'y rendre. L'hotel est neuf, les chambres sont grandes, le decoration parfaite, le personnel accueillant. Evitez le restaurant le service y est extremement lent. A part du restaurant j'ai ete completement satisfait.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
28 oct. 2018 par Chelsea Davidson Front Office Manager, Gestion de l’hôtel
Thank you for your review. Sorry to hear about your restaurant experience. Looking forward to seeing you again and can give the restaurant another shot. We pride ourselves in our customer service and hope to make your next one a much better one.
par un voyageur
Publié le 8 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
8 août 2024 par Menandro Montoya, GM, Gestion de l’hôtel
Hello lori,Thank you for the perfect rating you provided the Chateau Nova Peace River. We are glad that we have delivered the service you were happy with. We hope to welcome you back soon. Cheers!
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
Location
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Menandro Montoya, GM, Gestion de l’hôtel
Hello Ralf,Thank you for taking the time in providing us your rating for the Chateau Nova Peace River. We look forward to welcoming you back on your next visit. Cheers!
par un voyageur
Publié le 6 août 2024 sur Expedia
The staff were great. The room smelt like someone was smoking in it, could see black finger prints on bathroom door and wall, and entrance door on inside full of finger prints. Stayed here many times and first negative experience.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Menandro Montoya, GM, Gestion de l’hôtel
Hello PhilipThank you for always choosing the Chateau Nova Peace River. We are sorry to hear about the concerns you had during your stay. We are currently taking measures to prevent this from happening again. We hope to serve you better on your next visit. Cheers!
par un voyageur
Publié le 5 août 2024 sur Expedia
The Chateau Nova is where we always decide to stay whenever we need to overnight in Peace River.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Menandro Montoya, GM, Gestion de l’hôtel
Hello Honey,Thank you so much for leaving us such a wonderful review! We are glad that you loved our services at the Chateau Nova Peace River. Our dedicated staff will be pleased to learn of your high praise, and this provides us great encouragement to keep doing what we are doing. Thank you, once again, for your kind words and we hope to serve you well again soon. Cheers!
par un voyageur
Publié le 2 août 2024 sur Expedia
The hotel was full of fire evacuees, who acted like the had never been in a hotel before.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Menandro Montoya, GM, Gestion de l’hôtel
Hello Martin,We would like to thank you for taking the time to leave a review regarding your stay. Please accept our sincere apologies towards the problem you encountered. We hope you could give us another opportunity to turn your experience around. We look forward to welcoming you back. Cheers!
par un voyageur
Publié le 31 juill. 2024 sur Expedia
We reserved 4 weeks early and yet there wasn’t a room available when we got there. After some conversation, they found us one. We were in our room and had a cleaning person just walk right in without knocking. Seems like they need to improve on service levels. Not sure if I will book there again.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
7 août 2024 par Menandro Montoya, GM, Gestion de l’hôtel
Hello Todd,We would like to take this opportunity to thank you for bringing these concerns to our attention. On behalf of our entire staff, we sincerely apologize for the poor service you received during your stay at our property. You did not receive the quality of service that we promise to provide to our guests. We are currently taking measures to ensure that this does not happen again. I look forward to the opportunity to better serve you in the future.
par un voyageur
Publié le 30 juill. 2024 sur Expedia
The hotel was clean and the restaurant attached was very convenient. However we found the walls to be very thin, we could hear a lot of noises. We werent able to stay for one of our booked nights, and expedia was great to work with to get a refund of some of our money. The Expedia staff were very professional and advocated for us.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 juill. 2024 par Menandro Montoya, GM, Gestion de l’hôtel
Hello Shalima,Thank you for providing us a rating. We hope to serve you better on your next visit in town.