Note fondée sur 940 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Excellent choix
Publié le 13 oct. 2019 sur HotelsEtape d’une nuit avant la Nouvelle Orléans.Hôtel agréable et très bien entretenu avec un très bon petit-déjeuner. Nous tenons à remercier Wilma pour son accueil chaleureux et son aide pour nous avoir aider à résoudre un problème de cartes de crédit en téléphonant à Best Western French Quarter.
par un voyageur
Publié le 15 août 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 mai 2018 sur Hotels
Good deal for the price.
par Robert-Paul
Excellent pour une étape
Publié le 24 août 2017 sur HotelsJe me suis arrêté à Pearl pour faire une étape entre Memphis et La Nouvelle Orléans, la réceptionniste de l'hôtel était très agréable et j'ai été surpris en bien par la qualité de l'hôtel.
Je fréquente habituellement les Hampton Inn et j'ai trouvé ce Best Western très agréable avec une bonne literie et un bon petit-déjeuner.
Seuls les œufs brouillés n'étaient très bon ( sans doute des œufs en poudre)
Les environs sont agréables car on peut trouver tout ce dont a besoin restaurants nombreux et variés ainsi q'un outletEnfin le wifi marche très bien.
par un voyageur
Best Western
Publié le 7 oct. 2024 sur HotelsThe breakfast was just ok. I dont think the food temperature would pass inspection. The hotel was noisy and the air-conditioner was very loud
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Carl, thank you for your feedback. We're sorry to hear that the breakfast and noise levels, including the air conditioner, did not meet your expectations. We'll review our food safety practices and maintenance on the AC units to ensure a better experience for our guests. Your comments help us improve, and we appreciate you bringing these issues to our attention.Warm regards,Guest Experience TeamBest Western Airport Inn
par un voyageur
Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Edward, thank you for taking the time to rate your recent stay with us. We are disappointed that you don't seem to have had the wonderful experience that the vast majority of our guests do. We sincerely hope that you will give us another opportunity to restore your faith in our hotel and hospitality. Warm regards,Guest Experience TeamBest Western Airport Inn
par un voyageur de Prentiss
Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
The floors were filthy. Our feet were completely black. The babies were crawling on the floor and completely filthy so undoubtedly it has not been mopped the sheets had hair on them just nasty. old worn out towels. I would say it is the worst motel I have ever stayed in and I don’t usually give bad reviews
Commentaires de Gestion de l’hôtel
17 oct. 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Tammy, thank you for sharing your experience, and we're truly sorry to hear about the cleanliness issues during your stay. This does not reflect the standard we aim to uphold, and your concerns about the floors, sheets, and towels are being taken seriously. We will address these issues with our housekeeping team immediately to prevent this from happening again. Your feedback helps us improve, and we hope you’ll consider giving us another chance in the future.Warm regards,Guest Experience TeamBest Western Airport Inn
par un voyageur
Publié le 2 oct. 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
4 oct. 2024 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Timothy, we're ecstatic to receive your positive rating! Thank you for choosing our hotel, and we're thrilled that you had such a positive experience. We look forward to having you back with us soon! Warm regards,Guest Experience TeamBest Western Airport Inn
par un voyageur de Jackson
Publié le 30 sept. 2024 sur Expedia
Will see me again
Commentaires de Gestion de l’hôtel
30 sept. 2024 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Octavius, we’re delighted to hear that you'll be returning! We look forward to welcoming you back for another great stay. If there's anything specific you'd like during your next visit, please let us know. Safe travels until then!Warm regards,Guest Experience TeamBest Western Airport Inn
par un voyageur
Publié le 27 sept. 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 sept. 2024 par Guest Experience Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team