Note fondée sur 931 évaluations de clients
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
3,9 Propreté de la chambre
4,2 Service et personnel
4,0 Confort de la chambre
3,8 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
par un voyageur
Excellent choix
Publié le 13 oct. 2019 sur HotelsEtape d’une nuit avant la Nouvelle Orléans.Hôtel agréable et très bien entretenu avec un très bon petit-déjeuner. Nous tenons à remercier Wilma pour son accueil chaleureux et son aide pour nous avoir aider à résoudre un problème de cartes de crédit en téléphonant à Best Western French Quarter.
par un voyageur
Publié le 15 août 2019 sur Hotels
par un voyageur
Publié le 3 mai 2018 sur Hotels
Good deal for the price.
par Robert-Paul
Excellent pour une étape
Publié le 24 août 2017 sur HotelsJe me suis arrêté à Pearl pour faire une étape entre Memphis et La Nouvelle Orléans, la réceptionniste de l'hôtel était très agréable et j'ai été surpris en bien par la qualité de l'hôtel.
Je fréquente habituellement les Hampton Inn et j'ai trouvé ce Best Western très agréable avec une bonne literie et un bon petit-déjeuner.
Seuls les œufs brouillés n'étaient très bon ( sans doute des œufs en poudre)
Les environs sont agréables car on peut trouver tout ce dont a besoin restaurants nombreux et variés ainsi q'un outletEnfin le wifi marche très bien.
par un voyageur de Covington
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Nice
Commentaires de Gestion de l’hôtel
27 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Andre, thank you for your feedback! We're glad you found your stay enjoyable. If there's anything we can do to make your next visit even better, please let us know. We appreciate your support and hope to welcome you back soon!Warm regards,Guest Experience TeamBest Western Airport Inn
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Very clean, though older ver well kept. Soft water was nice.
Would definitely recommend
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Cody, thank you for your kind words! We’re glad to hear you appreciated the cleanliness and soft water. It’s wonderful to know that you found our well-kept, older property to your liking. We look forward to welcoming you back and appreciate your recommendation.Warm regards,Guest Experience TeamBest Western Airport Inn
par un voyageur
Publié le 22 août 2024 sur Expedia
Rooms were clean and comfortable. Breakfast was good. My only concern was friendliness of staff.
Commentaires de Gestion de l’hôtel
23 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Carvin, thank you for your positive comments about the cleanliness, comfort, and breakfast. However, we’re sorry to hear about your experience with the staff’s friendliness and will address this with our team to ensure a more welcoming atmosphere. We hope to have the opportunity to better serve you on your next visit.Warm regards,Guest Experience TeamBest Western Airport Inn
par un voyageur
Publié le 14 août 2024 sur Expedia
Commentaires de Gestion de l’hôtel
16 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team
par un voyageur
Publié le 13 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
14 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Guest, we are so disappointed to read your experience with us. We aim to provide a top-notch stay for all our guests, so we sincerely apologize that we did not achieve that goal on your visit. We hope that you will give us another chance to restore your faith in our hotel and hospitality. Please do feel free to connect if there is anything we can do to help. Thanks again.Best Regards,Customer Care Team
par un voyageur
Publié le 11 août 2024 sur Hotels
Commentaires de Gestion de l’hôtel
12 août 2024 par Customer Care Team, Gestion de l’hôtel
Dear Maria, thank you for taking the time to rate your recent stay at our hotel. While it is good to hear that you had a reasonable stay, we are sorry for the issues that you encountered that marred your time with us. Please know that we will be looking into this. We appreciate your feedback and we hope to remain your hotel of choice in this area and to give you a better stay on a future visit. Warm regards,Guest Experience TeamBest Western Airport Inn