Note fondée sur 700 évaluations de clients

Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4,2 sur 5
88 % des clients le recommandent
4,3 Propreté de la chambre
4,3 Service et personnel
4,3 Confort de la chambre
4,2 État de l’hôtel
avis de clients DE TRAVELOCITY
Écoutez ce qu’en pensent nos voyageurs
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 2 nov. 2019 sur Hotels
3 sur 5
par Hugues

Publié le 4 juill. 2015 sur Hotels
Bel hotel propre mais bruyant car il eat collé sur l'autoroute
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 6 oct. 2024 sur Expedia
Staff at check in was friendly and helpful
5 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 4 oct. 2024 sur Expedia
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 24 sept. 2024 sur Expedia
Good people and decent amenities. The carpet looked dirty and there was dust on the lamps. The outlets were very dated and couldn’t securely hold a plug. The staff was super nice and breakfast was pretty good.
4 sur 5
par un voyageur

Ce voyageur a laissé seulement une note Publié le 23 sept. 2024 sur Expedia
5 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Expedia
Staff was very welcoming. It was clean and quiet.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 21 sept. 2024 sur Hotels
The hotel underwent a renovation but it did not help. Things look cheap, broken, dented and dinged. AC unit in my room did not operate properly. Any noise travels into your room with ease whether on your floor, above or below you. Not quiet. Mattress was not that comfortable. Toilet didn't flush well. Shower didn't drain well. Very friendly staff though and operations wise things were fine.
3 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Should’ve been discounted further. Mattresses at being changed now, mine wasn’t. My back which is sensitive now hurts. Pillows are too soft.
4 sur 5
par un voyageur

Publié le 18 sept. 2024 sur Expedia
Staff could take a course or two on better customer service. Not the friendliest. Especially the lady in the morning.